bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹
امروزه با توجه به مشغله‌ها و دغدغه‌های زندگی و نداشتن زمان کافی افراد و همچنین شرایط حساس کشور و روند تعطیلات همگانی در بیشتر بخش‌های خدماتی و حقوقی کشور،   بخصوص در این یک سال اخیر بخاطر شیوع بیماری ویروس کرونا شرایطی پیش آمده است که برای جلوگیری از انتشار این ویروس  و حفظ سلامت عمومی جامعه، بهتر است که اگر مشکل حقوقی برای شما پیش آمد بجای مراجعه حضوری برای مشکلات حقوقی خود از وکیل آنلاین اصفهان  استفاده نمایید.

 

امروزه با توجه به مشغله ها و دغدغه های زندگی و نداشتن زمان کافی افراد و همچنین شرایط حساس کشور و روند تعطیلات همگانی در بیشتر بخشهای خدماتی و حقوقی کشور،  بخصوص در این یک سال اخیر بخاطر شیوع بیماری ویروس کرونا شرایطی پیش آمده است که برای جلوگیری از انتشار این ویروس  و حفظ سلامت عمومی جامعه، بهتر است که اگر مشکل حقوقی برای شما پیش آمد بجای مراجعه حضوری برای مشکلات حقوقی خود از وکیل آنلاین اصفهان  استفاده نمایید.

 

حق الوکاله وکیل در اصفهان چقدر است؟

 

مشاوره حقوقی آنلاین تصویری

افرادی هستن که برای ایجاد اعتماد باید حتما حضوری با وکیل خود صحبت کنند زیرا باید ارتباط چشمی بگیرند تا بتوانند اعتماد کنند و یا باید فضایی، مدارکی را به مشاور خود نشان دهند تا بتوانند به نتیجه مطلوبی در خصوص پرونده خود برسند، در این موارد وکیل آنلاین اصفهان به صورت تماس تصویری با برنامه‌های واتساپ واسکایپ وغیره  شما می‌توانید خیلی راحت و سریع در کوتاه‌ترین زمان با مشاور خود در ارتباط باشید و به نتیجه مطلوب برسید.

وکیل آنلاین اصفهان با واتساپ

با توجه به فیلتر بودن بسیاری از شبکه های اجتماعی در ایران و عدم دسترسی عده زیادی از مردم به آن ها و از طرفی هم آشنا نبودن و نداشتن اعتماد، به همین دلیل بسیاری از افراد، پیام رسان واتساپ را بهترین گزینه برای گفت و گو های روزانه و مشاوره حقوقی آنلاین فوری رایگان در واتساپ میدانند.

همچنین برای امر مهمی همچون وکیل آنلاین اصفهان واتساپی با وکیل، پیام رسان واتساپ با توجه به امکاناتی که دارد می تواند گزینه خوبی باشد؛ حتی افراد مقیم خارج از کشور هم میتوانند به راحتی ارتباط برقرار کنند و مشاوره‌ خود را از راه دور دریافت کنند.

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی نیز یکی از راه‌های غیر مستقیم تماس با وکیل یا مشاور حقوقی است. بسیاری از دفاتر وکالت و یا موسسات حقوقی با اعلام شماره تلفن‌های ثابت و یا موبایل، خدمات مختلف مشاوره حقوقی را ارائه می‌دهند.

مشاوره حقوقی تلفنی برعکس مشاوره حقوقی آنلاین نیاز به اینترنت ندارد و سریع‌ترین راه تماس با وکیل است. همچنین شنیدن صدای وکیل یا مشاور حقوقی به صورت زنده و نیز تعامل دو طرفه یکی دیگر از مزایای این روش می‌باشد. اما مشاوره حقوقی تلفنی نیز دارای معایبی است که مهم‌ترین آن عدم مشاهده مدارک موکل توسط وکیل یا مشاور حقوقی است.

مشاوره حقوقی تلفنی معمولا دارای بازه زمانی مشخص و محدود در طول شبانه روز است. هر چند که برخی دفاتر وکالت و موسسات حقوقی نیز مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی را نیز در دستور کار خود قرار داده‌اند. در مشاوره حقوقی تلفنی نیز هویت فرد مشاوره دهنده نیز مشخص نیست. علاوه بر این مشاوره حقوقی تلفنی به دو صورت رایگان و غیر رایگان ارائه می‌شود. مشاوره حقوقی تلفنی غیر رایگان به صورت سرویس ارزش افزوده بر روی قبض تلفن ثابت و یا تلفن همراه محاسبه می‌گردد.

 مشاوره حقوقی رایگان شامل موارد زیر می شود:

  • مشاوره حقوقی خانواده .
  • مشاوره حقوقی کیفری.
  • مشاوره حقوقی ملکی.
  • وکیل حقوقی آنلاین.
  • مشاوره حقوقی طلاق.
  • قراردادها.
  • اسناد تجاری.
  • ارث و وصیت.
  • استارت‌آپ.
  • شرکت‌ها.
  • مالکیت کیفری.
  • تجاری.
  • کسب و کارها.
  • و سایر مسائل حقوقی.

در سال‌های اخیر با افزایش تعداد وکلا، موسسات حقوقی و نیز گسترش رقابت در این حوزه، شاهد افزایش کیفیت خدمات و نیز کاهش هزینه‌ها در این حوزه هستیم. در بسیاری از موسسات و یا دفاتر وکالت برخی خدمات نظیر مشاوره حقوقی تلفنی و یا مشاوره حقوقی آنلاین به صورت رایگان ارائه می‌گردد.

مشاوره حقوقی آنلاین فوری رایگان برای افرادی مناسب است که صرفا یک سوال حقوقی داشته و به دنبال طرح دعوی حقوقی و یا کیفری نیستند. همچنین افرادی که توانایی مالی چندانی برای گرفتن وکیل ندارند و به دنبال آن هستند تا پس از آگاهی، شخصا پرونده خود را پیگیری نمایند. بهتر است از مشاور حقوقی رایگان استفاده نمایند.

مزایا وکیل انلاین اصفهان

وکیل انلاین اصفهان نوعی از مشاوره حقوقی است که بر بستر اینترنت و در فضاهای مجازی نظیر سایت‌ها، اپلیکیشن‌های پیام رسان و … انجام می‌دهد. در سال‌های گذشته با رواج نرم‌افزارهایی نظیر تلگرام و اینستاگرام در میان مردم و سهولت ارتباط جمعی در آن‌ها، مشاور حقوقی آنلاین یکی از متداولترین روش‌های رسیدن به پاسخ سوالات حقوقی است.

با استفاده از وکیل انلاین اصفهان در هزینه و زمان صرفه‌جویی بسیار قابل ملاحظه‌ای صورت می‌پذیرد. به طور کلی عمده‌ترین مزایای وکیل آنلاین اصفهان عبارتند از:

  • دسترسی سریع و کم هزینه به وکیل و یا مشاور حقوقی.
  • امکان ارسال و دریافت متن، صدا، فیلم، عکس، مدارک و ذخیره‌سازی آن‌ها برای مرور دوباره.
  • جلوگیری از سردرگمی و کلافگی ناشی از ترافیک.
  • امکان مشورت حقوقی آنلاین با افراد مختلف و مقایسه نظرات آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان.

اما باید در نظر داشت که وکیل آنلاین اصفهان نیز معایبی دارد که مهمترین آن، عدم ارتباط مستقیم با وکیل یا مشاور حقوقی برای سنجش توانایی وی می‌باشد.

هزینه وکیل آنلاین اصفهان

ممکن است برخی به اشتباه تصور کنند که لزوماً هزینه وکیل آنلاین اصفهان باید بسیار کمتر از مشاوره حقوقی حضوری باشد، در حالی که در وکیل انلاین اصفهان نیز در صورت انتخاب پلتفورم معتبر و مشاور حقوقی مجرب نیاز شما به خدمات حقوقی برطرف شده و در این صورت لازم است مبلغی به ازای دریافت خدمات را بپردازید. همچنین باید بدانیم که عموماً بهره‌گیری از این روش به نفع متقاضیان بوده که در کوتاه‌ ترین زمان ممکن نیاز آن‌ها برطرف خواهد شد.

 

حق الوکاله وکیل در اصفهان چقدر است؟

 

البته هزینه وکیل آنلاین اصفهان بسیار کمتر از مشاوره حضوری است. آنلاین بودن و آمادگی همیشگی مشاوران باعث شده تا در زمان و وقت شما صرفه‌جویی شود.

هزینه مشاوره آنلاین بسته خدمتی که از وکلا دریافت می‌کنید، متفاوت است. مدت زمان استفاده از مشاوره، نوع مشکل حقوقی و پیچیدگی و … همه بر هزینه‌های آن تاثیر دارد.

در مواردی که خدمات غیر رایگان ارائه می‌شود اعضا یا کاربران باید ابتدا به سایت مراجعه کرده تقاضای دریافت خدمات کنند، سپس وارد درگاه شده و نسبت به واریز مبلغ اقدام نمایند. تقاضای ارائه خدمت به منزله آگاهی از قوانین سایت بوده و لذا کاربران موظفند قبل از هرگونه ثبت تقاضا قوانین را به دقت مطالعه کنند و بعد از آن تقاضای خود را ثبت کنند.

شما عزیزان اگر سوال حقوقی دارید و میخواهید با وکیل صحبت کنید ، می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد وکیل آنلاین اصفهان اینجا کلیک کنید.

 

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: