bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سهم اندک تعاونی‌ها در اقتصاد ایران، این بنگاه‌های اقتصادی را نماد یک اقتصاد مردم محور توصیف کرد.

گروه کار و تعاون بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «حسن شجاعی علی‌آبادی» نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون نقش تعاونی‌ها در تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: این بنگاه‌های اقتصادی یکی از نماد‌های اقتصاد مردم محور و همچنین ظرفیتی بسیار مهم برای مشارکت مردم در امر جهش تولید است.

تعاونی‌ها، نماد اقتصاد مردم محور
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول سال‌های گذشته تعاونی‌ها نتوانسته‌اند آنگونه که شایسته آن‌ها بوده در اقتصاد ایران نقش آفرینی کنند.


وی افزود: امیدواریم که در سال جاری دولت سیزدهم با توجه به شعار امسال، توجه ویژه‌ای به ظرفیت آنها داشته باشد. در صورت نیاز دولت به تنظیم قوانین در این بخش، مجلس شورای اسلامی این آمادگی را دارد با درخواست آن، برخی از قوانین مرتبط با حوزه تعاون را اصلاح و یا تسهیل کند.


شجاعی تاکید کرد که کمیسیون اصل نود مجلس به منظور تقویت تعاونی‌ها در سال ۱۴۰۳ جلساتی را با مسئولان وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار خواهد کرد.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: