bazarnews

کد خبر: ۱۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
هم استیشن، هم وانت
فولکس واگن با ساخت یک مدل چند منظوره و اسپرت از تمایل خود برای حضور بیشتر در بخش تولید وانت بارهای قدرتمند پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار بازار نیوز این مدل که واروک نام دارد با ساختاری بسیار جالب طراحی شده، به این معنی که به صورت کلی یک استیشن واگن بزرگ شهری است اما با برداشتن چند قطعه می تواند به یک وانت بار شیک و اسپرت تبدیل شود.


آنگونه که وب سایت موتور وان آمریکا اعلام کرده زبان طراحی جدید فولکس واگن در این مدل کاملا مشخص است وطراحان فولکس واگن تلاش کرده اند سبکی جدید از هارمونی و تناسب را به این خودروی چندمنظوره تزریق کنند.

این پیکاپ کاربردی چنان سطحی از اقبال را در میان محافل خبری به دست آورده که در برخی از سایت ها درباره آن از عنوان «نهایت یک خودروی اسپرت کاربردی» یاد کرده اند.

با وجودی که یکی از اعضای تیم طراحی فولکس واگن از طرح نهایی شاسی بلند اطلس به عنوان گل سرسبد محصولات این برند درآمریکا اظهار ناراحتی کرده اما گویا طرح واروک خلا مدل های قبلی را جبران کرده و پیامی واضح به سایر رقبا می دهد.

واروک که کار تنی از چند از دانشجویان و کاراموزان دپارتمان طراحی فولکس واگن در فرانسه است در حالت استیشن به محصولاتی همچون ولوو وی 90 نزدیک است اما وقتی به یک وانت تبدیل می شود ماهیتی متفاوت پیدا می کند. هنوز از زمان عرضه مدل نهایی این مدل خبری در دست نیست.


خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: