bazarnews

کد خبر: ۱۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
طرح ترافیک چهارشنبه 15 دی 95 به حالت عادی بازگشت و ساعت طرح ترافیک از 6 تا 19 خواهد بود.
ساعت طرح ترافیک روز چهارشنبه 15 دی 95 بنا به گفته رئیس پلیسراهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از فردا به حالت عادی باز می گردد.


سردار مهماندار گفت : با توجه به این که در اطلاعیه قبلی طرح ترافیک در شرایط اضطرار از روز شنبه این هفته تا سه‌شنبه در محدوده زوج و فرد و تا ساعت 19 اجرا شد، اعلام میشود که محدوده و ساعت طرح ترافیک چهارشنبه به حالت قبلی بازگشته است.

وی ادامه داد : بنابراین طرح ترافیک چهارشنبه 15 دی 95 از ساعت 6:30 صبح آغاز و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت.

مهماندار افزود: محدودیت تردد در طرح زوج و فرد نیز از ساعت 6:30 آغاز شده و تا ساعت 19 ادامه پیدا خواهد کرد.

وی تأکید کرد : این خبر به دلیل عدم تمدید شرایط اضطرار بوده و چنانچه کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا مصوبه جدیدی داشته باشد پلیس آن را اجرایی خواهد کرد.

طرح ترافیک چهارشنبه 15 دی 95 عادی شد + نقشه


پیش بینی وضع هوا 

بر اساس نتایج پیش بینی پارامترهای هواشناسی برای ایستگاه مهرآباد، با تداوم شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز جاری، در برخی ساعات وزش باد با بزرگی بین 4 تا 5 متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی انتظار می رود.

با افزایش میزان ناپایداری جوی در روز چهارشنبه، بر سرعت باد افزوده شده و در برخی ساعات وزش باد شدید غربی پیش بینی می شود.

این شرایط پابرجا نبوده و با کاهش تدریجی میزان ناپایداری جوی در روز پنجشنبه از سرعت باد کاسته خواهد شد. همچنین پارامتر دما طی دو روز آینده کاهش نسبی خواهد یافت. 

نتایج پیش بینی آلودگی هوا نیز بر برقراری شرایط مطلوب کیفی هوا در روز سه شنبه دلالت کرده و انتظار می رود این شرایط تا روز چهارشنبه همچنان تداوم داشته باشد.

نقشه محدوده طرح ترافیک چهارشنبه تهران 

طرح ترافیک چهارشنبه 15 دی 95 عادی شد + نقشه


خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: