bazarnews

کد خبر: ۱۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱
روحانی در سومین روز از واقعه دلخراش آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو ضمن بازدید از محل حادثه، طی گفت‌وگویی با شهردار تهران در جریان روند عملیات امدادرسانی قرار گرفت.
بازار نیوز - حادثه پلاسکو، در حالی وارد سومین روز خود شد که عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد و سرعت بیشتری هم گرفته است.

 با افزایش سرعت آوار برداری در ضلع شمالی این ساختمان بار دیگر شعله های اتش قابل مشاهده شد بر این اساس آتش نشانان ضمن آوار برداری مشغول خاموش کردن شعله‌ها هستند.

خبرنگار ایسنا مستقر در محل حادثه گفت:گویا به جز آتش‌نشانان، تعدادی کارگر هم زیر آوار هستند. بر اساس اظهارات یکی از آتش‌نشانان، تلفن همراه این کارگرها روشن بوده و در تماس بوده‌اند اما در حال حاضر تلفنشان خاموش شده است. این احتمال وجود دارد که شارژ دستگاهشان تمام شده باشد. همچنین ممکن است افرادی که گفته می‌شود به پیام ماموران پاسخ داده و به دیوار کوبیده‌اند، همین کارگرها باشند.هنوز خبری مبنی بر زنده‌بودن افرادی در زیر آوار از سوی منابع رسمی حاضر در محل حادثه اعلام نشده است.

 طبق خبری که هم اینک در سایت ها منتشر شد رئیس جمهور برای بازدید از روند آوار برداری وارد محل حادثه ساختمان پلاسکو شد.

در این بازدید فرماندهان عملیات اطفاء حریق، اورژانس و امداد رسانی، مدیریت بحران و آواربرداری و انتظامی گزارشی  را از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این حادثه به رییس جمهوری ارائه کردند.

رییس جمهوری در این بازدید که رییس دفتر رییس جمهوری ، وزیران کشور ، راه و  تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هاشمی استاندار و قالیباف شهردار تهران و سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز حضور داشتند، با تجلیل از تلاش، ایثار، فداکاری و جانفشانی نیروهای خدوم آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر و سایر نیروهای نظامی و انتظامی در مدیریت این سانحه، دستورات لازم را برای تسریع در رسیدگی ها و انجام اقدامات مورد نیاز صادر کرد.

روحانی در محل حادثه پلاسکو افزود :آواربرداری ها باید ادامه پیدا کند تا بتوانیم همه افراد زیر آوار مانده از زیر آوار خارج شوند.

کارگرانی که در این شب عید بیکار شدند، بخش تامین اجتماعی ما باید سریعا اقدام کند.از همه مردم کشور به خاطر همبستگی و همدلی برای این حادثه ای که بوجود آمده تشکر میکنیم.باید برنامه ریزی دقیقی انجام بگیرد تا این حوادث کمتر اتفاق بیفتد.

خودرو حامل رئیس جمهوری هم اینک محل حادثه پلاسکو را ترک کرد.


روحانی هم اینک وارد پلاسکو شد/فرکانس های حیات از دل آوارها شنیده می شود+عکس

روحانی هم اینک وارد پلاسکو شد/فرکانس های حیات از دل آوارها شنیده می شود+عکس

روحانی هم اینک وارد پلاسکو شد/فرکانس های حیات از دل آوارها شنیده می شود+عکس
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: