bazarnews

کد خبر: ۱۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
اپل با ثبت فروش 42.5 میلیون دستگاه آیپد، بالاتر از رقیب اصلی خود یعنی سامسونگ که 27 میلیون دستگاه تبلت را در این بازه زمانی یک ساله به فروش رسانید، در صدر پرطرفدارترین کمپانی بازار تبلت ها قرار گرفت.
بازار نیوز - اگرچه آمار و ارقام از کاهش فروش 14.1 درصدی آیپدها در سال گذشته میلادی خبر می دهند، اما با این حال، اپل توانست با فروش 42.5 میلیون دستگاه آیپد، عنوان پرفروش‌ترین تبلت جهان را به نام یکی از محصولات خود ثبت کند. با تک شات همراه باشید.
 
با استناد به گزارشی که اخیراً توسط موسسه تحقیقاتی TradeForce منتشر شده است، میزان فروش تبلت ها در بازارهای جهانی با کاهش 6.6 درصدی همراه بود و اکثر شرکت ها از کاهش فروش محصولات خود در سال گذشته میلادی خبر داده اند. در این بین اما، کمپانی آمازون توانست به نسبت سایر فعالان این بازار، بسیار موفق‌تر عمل کند و فروش تبلت های خود را تا دو برابر افزایش دهد.
 
در این گزارش، فروش تبلت های فایر آمازون برابر با 11 میلیون دستگاه عنوان شده است که از افزایش فروش 99.4 درصدی حکایت دارد. از دیگر فعالان بازار موفق در سال گذشته می توان به کمپانی لنوو اشاره کرد که توانست با فروش 10.9 میلیون دستگاه تبلت، افزایش فروش 12.3 درصدی را تجربه کند.
 
با این حال، اپل با ثبت فروش 42.5 میلیون دستگاه آیپد، بالاتر از رقیب اصلی خود یعنی سامسونگ که 27 میلیون دستگاه تبلت را در این بازه زمانی یک ساله به فروش رسانید، در صدر پرطرفدارترین کمپانی بازار تبلت ها قرار گرفت.
 
بنا بر پیش بینی های این مرکز تحقیقاتی، افت فروش آیپدها در سال جاری میلادی نیز ادامه خواهد داشت و میزان فروش آن از 42.5 میلیون دستگاه در سال گذشته به 39.3 میلیون دستگاه در سال جاری خواهد رسید.
 
در خصوص عملکرد سامسونگ در سال 2017 نیز باید گفت که پیش بینی ها حاکی از این است که سهم 27 درصدی این شرکت از بازار تبلت های جهان به 26.6 درصد تقلیل خواهد یافت. گفتنی است پس از شرکت های اپل و سامسونگ، شرکت های آمازون، لنوو، هوآوی، مایکروسافت و ایسوس جای گرفته اند.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: