bazarnews

کد خبر: ۱۵۱۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
نماینده مردم ارومیه در مجلس:
سیدهادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس درباره استیضاح وزیر راه گفت: تقاضا کنندگان استیضاح برای به مجلس کشاندن استیضاح آنقدر عجله داشتند که اصلا اجازه ندادند 11 سوال مطرح نشده از وزیر راه پرسیده شود .
بازار نیوز - سیدهادی بهادری ، گفت: متقاضیان استیضاح آخوندی تلاش زیادی کردند تا با ترک نشست مشترک استیضاح کنندگان، استیضاح وزیر را در دستور کار مجلس قرار دهند که در نهایت موفق به انجام این کار شدند. در مرحله بعد نیز تمام تلاش خود را خواهند کرد تا رای عدم اعتماد ایشان در مجلس صادر شود اما ما دنبال تنویر افکار عمومی هستیم تا به  سوالات یا بهتر بگویم به اتهاماتی که توسط متقاضیان استیضاح به وزیر و پسر ایشان زده شده است، پاسخ داده شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه صحن علنی مجلس به اندازه کمیسیون عمران فرصت وقت گذاشتن، بررسی سوالات و ابهامات و  تفکیک اتهامات از محورها را ندارد، گفت: نمی‌شود که مجموعه‌ای از ابهامات و اتهامات را مطرح کرد و هیچ توضیحی درباره آنها به جامعه نداد. قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه گفت ما یک گونی سند و مدرک علیه آخوندی داریم اما دریغ از ارائه یک برگ کاغذ. ایشان گفت هر کس این اسناد را خواست به اتاقم بیاید تا نشانش دهم اما در جلسه کمیسیون عمران هیچ یک از اسناد ادعا شده را  ارائه نکرد.

وی یادآور شد: منطق و روند طبیعی استیضاح این بود که کلیه سوالات و محورها در جلسه کمیسیون تخصصی با حضور استیضاح کنندگان و استیضاح شونده مطرح و تعیین تکلیف شود اما حدود ۱۱ سوال و محور مطرح نشده در نشست مشترک وزیر و نمایندگان متقاضی استیضاح اصلا مطرح نشد که تکلیفش روشن شود.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد متقاضیان استیضاح عجله زیادی برای کشاندن استیضاح به صحن علنی مجلس داشتند. آنان خیال می‌کردند کمیسیون عمران عمدا تمایلی به ارجاع استیضاح وزیر به صحن علنی مجلس نداشت در حالی که کمیسیون عمران مُر آیین‌نامه عمل کرد و انحرافی از آن نداشت. فضایی که متقاضیان استیضاح به وجود آوردند کاملا حاشیه‌ای بود. ترک جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی توسط متقاضیان استیضاح هم در همین راستا انجام شد. در این نشست قرار بود  ۱۳ سوال و محور استیضاح پرسیده شود اما بعد از طرح سوال دوم، ۷ نفر از ۱۰ متقاضی استیضاح جلسه کمیسیون عمران را ترک کردند.
ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
0
عذر بدتر از گناه می اورید این اقا عملکرد مثبتی در زمینه مسکن و راه ندارد بنده مدتهاست به شهرهایی مختلف سفر می کنم در این 3 سال اتفاقی خاصی در زمینه راه سازی ندیدم مسکن مهر هم که واویلا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: