bazarnews

کد خبر: ۱۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
نائب رئیس :
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون اظهار کرد: مطالبات مردم از موسسه کاسپین با حضور معاون بانک مرکزی در این جلسه بررسی شد.
بازار نیوز - سید ناصر موسوی لارگانی  در خصوص جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:‌ در جلسه امروز که قرار بود با حضور سیف رئیس کل بانک مرکزی برگزار شود در غیاب ایشان  و با حضور معاون  نظارت بانک مرکزی وضعیت مطالبات مردم از موسسه کاسپین و تعهدات بانک مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود:‌ مقرر شد رئیس کمیسیون اقتصادی گفت‌وگویی با رئیس بانک مرکزی در این خصوص داشته باشد و مطالب جلسه امروز به اطلاع رئیس کل بانک مرکزی برسد و در جلسات بعدی وضعیت مطالبات مردم از موسسه کاسپین که در سال 94 از بانک مرکزی مجوز دریافت کرده روشن شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت تکراری موسسات مالی و اعتباری و شرایط مطالبات مردم در این موسسات هوشمندی بیشتری را از سوی مردم می طلبد و مردم باید متوجه باشند وقتی موسسه‌ای مدعی سودبانکی‌ بالای سود اعلام شده از سوی شورای پول و اعتبار است حتما فریب و ادعایی واهی همراه این موضوع است و نباید به خاطر سود بیشتر اسیر تبلیغات این موسسات شوند و سرمایه های خود را در اختیار آن‌ها قرار دهند.
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: