bazarnews

کد خبر: ۱۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
برای ایمنی و لذت بیشتر از سفر های نوروزی خصوصا برای افرادی که با خودرو به مسافرت می روند رعایت برخی از نکات می تواند به سفر ایمنی و سلامتی منجر شود با انجام برخی از کارهای ساده خیال خودتان را از جانب اتومبیلتان راحت کنید
بازار نیوز -  با انجام برخی از کارهای ساده خیال خودتان را از جانب اتومبیلتان راحت کنید تا سفر ایمنی و سلامتی داشته باشید.

ترمز: 
اگر در هنگام دور زدن و فشردن پدال گاز ترمزها شروع به جیغ زدن کردند، بدون شک به یک تعمیرکار کارآزموده مراجعه کرده و لنت ترمز خودرو را تعویض کنید. اما این تمام معضلات ترمز نیست.
 
اگر در زمان فشردن پدال ترمز حس کردید که پدال ترمز نرم است و به کف ماشین برخورد می کند، ممکن است که یک نشتی در سیستم ترمز خودرو وجود داشته باشد این نشتی ممکن است که مربوط به نشتی هوای شلنگ ترمز و یا نشتی روغن ترمز باشد.
 
اگر در زمان فشردن پدال ترمز احساس کردید که پدال ترمز سفت است و فشردن آن به سختی صورت می گیرد، ممکن است که یک مانع در مسیر شیلنگ ترمز و یا یک ایراد در سیستم وکیوم ترمز وجود داشته باشد.
 
لرزش پدال در هنگام فشردن، یا حرکت ناگهانی نیز علائم خوبی برای ترمز نیستند و نیاز دارد تا  دیسک ترمز و روغن آن را بررسی کنید.
 
هرگز اجازه ندهید سطح روغن ترمز کاهش یابد زیرا این موضوع باعث عدم کیفیت در ترمز گیری می شود .
 
چنانچه خواستید میزان روغن ترمز را افزایش دهید  در ابتدا نوع روغن ترمز خودرو را  مشخص کنید زیرا  فورمول روغن ترمز ها با یکدیگر تفاوت دارند بنابراین باید ابتدا نوع آن مشخص شود و سپس از آن استفاده کنید.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: