bazarnews

کد خبر: ۱۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: بنا به تصمیم شورای ترافیک شهر تهران طرح ترافیک در شهر تهران تا ساعت 17 پنجشنبه 26 اسفند اجرا می شود.
بازار نیوز -  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: بنا به تصمیم شورای ترافیک شهر تهران طرح ترافیک در شهر تهران تا ساعت 17 پنجشنبه 26 اسفند اجرا می شود.

سردار مهری در حاشیه مراسم همیاران پلیس افزود: اجرای طرح زوج و فرد در هر شهر و هر استان متفاوت است و بستگی به شورای ترافیک آن استان و شهر دارد و همکاران ما در پلیس راهور با توجه به ابلاغیه ای که شورای شهر به ما می دهد طرح زوج و فرد را اجرا خواهند کرد.

وی افزود: بخشش جرایم رانندگان متخلف براساس تصمیمات مجلس شورای اسلامی انجام می شود و در این زمینه پلیس هیچ دخالتی ندارد و بر اساس مصوبه اخیر مجلس جریمه دیرکرد رانندگان از سال 94 به قبل بخشیده شد.

سردار مهری تاکید کرد: قانون تخصیص درصدی از جرائم راهنمایی و رانندگی به آموزش و پرورش هنوز به پلیس راهور ابلاغ نشده است و در صورت ابلاغ آن را اجرایی خواهیم کرد.

وی به تردد بیش از اندازه خودرو در مراکز شهر در روزهای پایانی سال اشاره کرد و گفت: مردم می توانند با استفاده از خودروهای عمومی و پرهیز از ترددهای غیرضروری در مراکز شهر و تجمیع خریدهای نوروزی در یک روز به کاهش ترافیک در روزهای پایانی سال به ویژه در شهر تهران کمک کنند.

سردار مهری با اشاره به نزدیک بودن سفرهای نوروزی افزود: خوشبختانه با وجود افزایش یک میلیون و 700 هزار خودرو و ورود یک و نیم میلیون راننده جدید به رانندگان قبلی شاهد آن هستیم که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در ده ماهه امسال تلفات ناشی از تصادفات رانندگی 335 نفر کاهش یافته است.
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: