bazarnews

کد خبر: ۱۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
هیوندای نسخه فیس لیفت شده سوناتا را در اتوشو نیویورک معرفی کرد. دماغه و بخش انتهایی خودرو مطابق با سبک جدید طراحی هیوندای تغییر کرده است.
سوناتای مخصوص بازار آمریکا در ماه آوریل و در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی خواهد شد و انتظار می‌رود طراحی آن با خودرویی که در تصویر می‌بینید یکسان باشد. در کل این خودرو از ظاهر تیزتر و گیراتری برخوردار بوده و البته نسبت به نسخه‌ی قبل از فیس لیفت سعی شده رفاه و آسایش، ایمنی و پیشرانه‌ ها بهبود یابد.

در نمای جلو به وضوح می‌توان تأثیرپذیری سوناتای فیس لیفت از زبان طراحی این روزهای هیوندای را دید. از شاخصه‌های این بخش می‌توان به جلوپنجره‌ی گوشه‌دار، چراغ‌های LED روز روشن عمودی، چراغ‌های جلوی نازک و کاپوتی با خطوط زیاد اشاره نمود.

از دیگر تغییرات بصری خودرو می‌توان به رینگ‌های 17 و 18 اینچی بازطراحی شده، گرافیک منحصربه‌فرد چراغ‌های عقب و تغییر مکان قرارگیری پلاک عقب اشاره کرد.

کابین سوناتای فیس لیفت نیز دربردارنده‌ی سیستم تهویه‌ی به‌روز شده، کنترل‌های گرما و سیستم صوتی و همچنین صفحه لمسی 7 اینچی رنگی می‌باشد. تمامی این تجهیزات به‌صورت استاندارد سوناتای خاص بازار کره وجود خواهند داشت. البته صفحه‌نمایش 8 اینچی را می‌توان به‌صورت سفارشی دریافت نمود.

غربیلک فرمان نیز بسته به تریم انتخابی تغییر کرده است. تمامی مدل‌ها دارای فرمان سه پره بوده و فرمان مدل 2 لیتری توربو از نوع D شکل می‌باشد. این سدان همچنین از پورت شارژ USB جدید در کنسول مرکزی، توانایی شارژ بی‌سیم اسمارت فون ها و پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو برخوردار است.


اما سوناتا از نظر تجهیزات ایمنی نیز به‌روز شده و حالا سیستم هشدار خروج از خط، تشخیص نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، دستیار نوربالا، چراغ‌های پویا و دستیار حفظ خودرو بین خطوط را ارائه می‌کند.

در بحث پیشرانه نیز شاهد ارائه‌ی پیشرانه‌های 1.7 لیتری VGT با قدرت 139 اسب بخار، پیشرانه‌ی 1.6 لیتری T-GDI با قدرت 177 اسب بخار، 2 لیتری 160 اسبی و 2 لیتری توربو با قدرت 241 اسب بخار هستیم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: