bazarnews

کد خبر: ۱۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
شرکت لندرور اولین تصاویر رنجرور تازه به‌روز شده خود که گران قیمت‌ترین خودروی کلاس اس یو وی این شرکت به حساب می‌آید را منتشر کرد.
بازار نیوز - شرکت خودروسازی جگوار- لندرور فیس لیفت 2018 شاسی بلند معروف خود رنجرور، را ارائه داده است. به تازگی نیز اولین تصاویر این خودرو که در حال تست رانندکی در شهر است منتشر شده و در بین این تصاویر به صورت اتفاقی نمای داخل کابین رنجرور جدید نیز به چشم می‌خورد.
گران قیمت ترین شاسی بلند لندرور + تصاویر 
رنجرور  (RANGE ROVER)  خـودرو شـاسی بـلند  شهری ـ بیابانی(Off-Road)  لوکس شرکت لندرور است که نخستین بار  در سال 1970 روانه بازار شد. از زمان ورود رنجرور به بازار ،26 سال طول کشید تا نسل جدید این خودرو تولید و به فروش برسد و پس از آن  دو فیس لیفت دیگر را تجربه کرد تا سال 2012 میلادی چهارمین نسل این شاسی بلند روانه بازار شود.
 
گران قیمت ترین شاسی بلند لندرور + تصاویرحال نیز در آستانه ورود قریب الوقوع پنجمین نسل از رنجرور به بازار های جهانی خودرو هستیم.
 
لازم به ذکر است که لندرور شرکت خودروسازی بریتانیایی که به جهت ساخت خودروهای چهارچرخ محرک، مشهور است. لندرور هم‌اکنون زیرمجموعه‌ای از گروه جگوار- لندرور به‌شمار می‌آید و از سال ۲۰۰۸ متعلق به کمپانی هندی تاتا موتورز است.
گران قیمت ترین شاسی بلند لندرور + تصاویر
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: