bazarnews

کد خبر: ۲۰۴۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان:
اسداله احمدی شهریور رییس اتحادیه اغذیه فروشان: روحانی در دولت خود آرامش نسبی در بازار ایجاد کرد و واحدهای صنفی با خیال راحت اجناس خود را خریداری نموده و نگران تغییر و نوسان قیمت نبودند.
بازار نیوز - اسداله احمدی شهریور رییس اتحادیه اغذیه فروشان در خصوص تورم محصولات خود در چهار سال اخیر دولت حسن روحانی در مقایسه با دولت قبل گفت: شرایط بسیار تفاوت کرده است، در دولت پیش نوسانات بسیاری وجود داشت و قیمت‌ها ساعت به ساعت دگرگون می‌شد. در دولت پیشین اصناف اجناس خود را از حدود 6 ماه پیش، خریداری و انبار می‌کردند. روحانی در دولت خود آرامش نسبی در بازار ایجاد کرد و واحدهای صنفی با خیال راحت اجناس خود را خریداری نموده و نگران تغییر و نوسان قیمت نبودند. 

احمدی شهریور ادامه داد: با وجود آرامش نسبی موجود در بازار، رکود شدید در کسب و کار ایجاد شده است. از دیگر مشکلاتی که وجود دارد از بین بردن قانون حریم صنفی است، تهران گنجایش این مقدار واحد صنفی اغذیه فروش را ندارد. در گذشته حدود 400 متر حریم صنفی باعث ایجاد امنیت شغلی می‌شد که متاسفانه این قانون در بین اصناف بدون بررسی برداشته شد و ضربه مهلکی به اصناف وارد کرد.

وی در پاسخ به تاثیر برداشتن این قانون بر روی کسب وکار در بازار گفت: یک عده  ناآگاهانه با این تفکر که  در این عرصه شغلی سود و موفقیت وجود دارد، وارد این کار می¬شوند اما بسیاری از آن‌ها در آخر با چک‌های برگشتی و بدهی رو به رو شده و از دور خارج می‌شوند.

از دیگر مشکلاتی که از سابق تا کنون وجود دارد ازدیاد واحدهای صنفی است و شهرداری به خاطر منافع خود مردم را تشویق به این کار می‌کند. در دولت بعد باید جلوی این واحد‌های صنفی گرفته شود و  اشتغال زایی به صورت درستی انجام گیرد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حقیقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
حقیقت چیزی که مردم حس میکنند . جیب خالی . رکود .دروغگو دشمن خداست و حامی اش ظالم و دشمن خدا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: