bazarnews

کد خبر: ۲۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
رئیس دانشگاه صنعتی همدان با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: به طور حتم آرای کم کشور را در حوزه داخلی و خارجی آسیب‌پذیر خواهد کرد.
بازار نیوز - دکتر محمود نیلی تصریح کرد: در کشوری که بر اساس جمهوریت و مردم‌سالاری دینی تشکیل شده، حضور مردم در سرنوشت آن تعیین‌کننده است.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری همه اقشار باید در تعیین سرنوشت خود و کشور حضور داشته باشند، افزود: در صورت حضور نیافتن مردم در انتخابات مشکلات متعددی در حوزه داخلی و خارجی متوجه کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور نیافتن مردم در انتخابات انعکاس نامطلوبی در جهان خواهد داشت و کشور را در حوزه سیاست داخلی و خارجی آسیب‌پذیر خواهد کرد.

نیلی یادآور شد: مسئولان باید تحولات به دست آمده در برجام را در حوزه رفع تحریم‌های دارویی و ... بازگو کنند و توفیقات به دست آمده را حفظ و مردم را نسبت به آینده امیدوار کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان تأکید کرد: در صورتی‌که رئیس جمهور با آرای بیشتری روی کار آید، از جلب همکاری بیشتری برخوردار خواهد شد و اقتدار بیشتری را در انجام امور پیدا می‌کند.

نیلی به فاکتورهای لازم برای انتخاب اصلح تأکید کرد و گفت: رئیس جمهور نماینده 80 میلیون جمعیت خواهد بود بنابراین مردم در انتخاب اصلح باید سوابق کاری، تجربه مدیریتی و حسن سابقه نامزد را مورد توجه قرار دهند.
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: