bazarnews

کد خبر: ۲۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
مدیرکل امور اداری،تشکیلات و تحول اداری از ابلاغ دستورالعمل تفویض اختیار نقل و انتقالات به استان‌ها خبر داد.
بازار نیوز -  سید حسن حسینی گفت: در راستای تحقق سیاست تمرکززدایی و تفویض اختیار به استان ها، دستورالعمل نقل و انتقالات هفته دوم اردیبهشت ماه به استان ها ارسال می شود.

وی افزود: مناطق و شهرستان ها درباره انتقال نیروها می توانند با یکدیگر مکاتبه و تصمیم گیری کنند که البته مصوبات آنها باید درکمیته برنامه ریزی استان به تایید نهایی برسد دیگر نیازی به تائید وزارتخانه نیست.

مدیرکل اموراداری، تشکیلات و تحول اداری تصریح کرد: در دستورالعملی که به استان ها ارسال می شود، سیاست های کلی  نقل و انتقال مشخص شده اما جزئیات آن به خود استان ها واگذار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در موضوع نقل و انتقالات، مناطق مبداء و مقصد باید تراز نیروی انسانی را رعایت کنند و خروج نیروها از یک منطقه، ایجاد حق التدریس را در پی نداشته باشد .

حسینی اظهارکرد: ممنوعیت ورود نیرو به کلانشهرها که در برنامه پنجم توسعه وجود داشت، در برنامه ششم وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند از اواخر اردیبهشت به این امر اقدام کنند.
بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی اضافه کرد: تنها موارد خاص از جمله بیماری های صعب العلاج و یا افرادی که همسرشان نظامی است، درصورت حل نشدن مشکلشان می توانند به وزارتخانه مراجعه کنند.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: