bazarnews

کد خبر: ۲۵۸۳۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
محسن بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه 2 نوع حق‌التدریس آزاد و حق‌التدریس شاغل در آموزش و پرورش وجود دارد، اظهار داشت: حق‌الزحمه حق‌التدریسان آزاد را تا پایان سال مالی 95 پرداخت کرده‌ایم و 3 ماه سال تحصیلی جدید را به آنها بدهکار هستیم.
بازار نیوز - وی افزود: نسبت به پرداخت حق‌التدریس شاغلان 6 ماه بدهکاریم و تلاش می‌کنیم تابستان بدهی‌ها را با معلمان صاف کنیم.

بهارلو با بیان اینکه در ماه 6 میلیارد تومان هزینه پرداخت حق‌التدریس می‌شود، اضافه کرد: تعیین میزان نیاز امسال شهر تهران به حق‌التدریس را براساس نیروبری دانش‌آموزان محاسبه می‌کنیم و این میزان احتمالا 103 هزار ساعت برای سال آینده است که صرفاً پیش‌بینی است و ممکن است نوسان داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: سیستم پرداخت حقوق ما متمرکز است و ابتدا گزارش‌های مناطق تجمیع می‌شود و بعد از ابلاغ اعتبار، به محض دریافت پول پرداخت‌ها را شروع می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تا سال 1400 حدود 4000 نیرو در شهر تهران بازنشسته می‌شوند.

بهارلو با اشاره به پرداخت تمام پاداش‌های بازنشستگی تا پایان سال 95 گفت: گزارش حق‌الزحمه امتحانات خردادماه امسال آماده نشده و هنوز حق الزحمه امتحانات خردادماه سال گذشته پرداخت نشده است و مبلغ بدهی امتحانات سال گذشته 9 میلیارد تومان است.
هشدارنیوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
0
تکرار تکرار تکرار دروغ دروغ دروغ بابا بس کنین
سلمان 313
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
0
با دقت در اخبار این سایت تمامی اخبار ها تکرار مکررات هستند علت آن چیست ؟
چرا هر هفته گوینده و مسئولین اطلاع رسانی عوض می شوند این اخبار یک بار هم به صورت دیگر اما با همین مفهوم از قول سازمان به اصطلاح مدیریت و برنامه ریزی!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عنوان شده بود . آیا مدیریت این صفحه مطلب کم می آورد یا از خودش اسامی می سازد یا مثل خیلی های دیگر معلمین بیچاره را سر کار گذاشته است به نظر می رسد بهترین منبع همان اخبار آمد نیوز و بیبی سی فارسی باشد
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
0
فقط وعده پوچ و دروغ... خجالت آوره
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
0
دروغ دروغ دروغ وعده سر خرمن این همه چرت و پرت ارزونی خودتون جذابه ها.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: