bazarnews

کد خبر: ۲۶۱۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در خصوص محاکمه احمدی نژاد به خاطر تخلفات گسترده اش گفت:همه اعضای جامعه روحانیت مبارز بر محاکمه این فرد اتفاق نظر دارند.
بازار نیوز - حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم با بیان اینکه حرف جدیدی درباره بیانیه جامعه روحانیت مبارز برای محاکمه احمدی نژاد ندارد، اظهار داشت: بنده خودم مصاحبه کردم و زمانی که سخنگو نظرجامعه روحانیت را می گوید یعنی این نظر همه است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: کنفرانس خبری تشکیل دادم که حدود 20 خبرنگار حضور داشتنند و رسما وارد این بحث شدم، پس شبهات درباره صحت و سقم بیانیه جامعه روحانیت معنی ندارد.

گفتنی است او عصر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل دفتر خود، اظهار داشت: از قوه قضائیه می خواهم و تقاضا می کنم خواسته جامعه روحانیت مبارز را عملی و پرونده های محمود احمدی نژاد را بررسی کنند و ملاک، قانون است. جامعه روحانیت مبارز در بیانیه ای خواستار محاکمه احمدی نژاد توسط قوه قضاییه شده است.تخلفات احمدی نژاد باید رسیدگی شود.
ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
0
اخوند عقدهای دنبا طلب تو به اقتصاد چه
مردم آگاه ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
0
تمام روحانیون محترم که جمع بشونند قادر نخواهند بود احمدی نژآد را حتی از صندلی مصلحت نظام پایین بکشند.. ایشان با حکم حکومتی از تمام اتهامات دزدی و رشوه و گم شدن دکل های نفتی و بابک زنجانی ها و هزاران مورد دیگر مبرا می باشد.. چرا ؟؟؟ چون ایشان 10 روز در ورزارت اطلاعات تمام پروند های مربوطه را بیرون کشیده و به صد ها نقطه نا معلوم فرستاده .. درصورت کوچکترین مشکل . خدا می داند که دیگر آبرو بر چه کسی خواهد ماند؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
0
اولا شما باید محاکمه شود چون به شسخصیت محترم تمت میزنی از خدا بترسی شما مستقیم به جهنم خواهید رفت
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: