bazarnews

کد خبر: ۲۶۶۴۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
امروز نماینده اهواز در حالی که ظریف پشت تریبون مجلس در حال سخنرانی و بازگو کردن آثار برجام بود او را دروغگو خواند و وقتی دیگران در صدد ارام کردن او برآمدند فحاشی کرد.
بازار نیوز - در جریان بررسی صلاحیت محمدجواد ظریف وزیر پیشنهادی امور خارجه و رای اعتماد به ظریف در جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه) ظریف در حال بیان دستاوردهای برجام بود که در این هنگام عبدالله سامری نماینده خرمشهر با فریاد او را به دروغگویی متهم کرد.

هنگامی که او مشغول فریاد زدن  بود محبی نیا و حسن بیگی سعی در آرام کردن او داشتند که او برای لحظاتی آرام شد اما با جمع شدن تعداد بیشتر دیگری از نمایندگان در اطراف وی همچون ادیانی، خادمی، لاهوتی و ذوالنوری یک مرتبه سامری داد زد و گفت که همه‌اش دروغ و دروغ می‌گوید.

نمایندگان او را بلند کردند تا به گوشه‌ای از مجلس برده و آرام کنند که سامری با به کاربردن الفاظ رکیکی علیه ظریف گفت: اقتصاد خراب شده است.

در این هنگام سامری را به گوشه‌ای از مجلس بردند و تعدادی از نمایندگان دور او جمع شدند، دقایقی بعد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس نمایندگان را متفرق کرد و مشغول گفت‌وگو با سامری شد.

سپس تعدادی از نمایندگان سامری را به بیرون از صحن مجلس بردند.

پذیرایی از ظریف با هتاکی و فحاشی در مجلس!+عکس

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
0
0
مرتیکه کثافت بیشتر از دهن کثیفتو باز نکن که مردم بد جوری تو دهنت شکر میریزن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
نماینده ای که نتواند خشم خود راکنترل کندوموقع عصبانیت منطق رافراموش می کندوسخنان رکیک برزبانش جاری می شود چگونه می توانددرمواقع نیازعادلانه وعاقلانه ازحقوق مردمی که به وی اعتمادکرده انددفاع وحراست کند؟
جای بسی تاسف
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
زنده باد دکتر ظریف که مردی بزرگ وبا دانش وبه روز وشناخته شده در سطح بین المللی است این نماینده نمابا فریاد وخشم می خواهد برای دوره بعد رای جمع کند افرادی که تو خالی هستند وحرفی برای گفتن ندارند چنین می کنند تا خود را مطرح کنند دکتر ظریف در قلب مردم ایران جای دارد وبا این مزخرف کاری ها مشکلی برایش بوجود نمی آید واقعا بعضی نمایندگان شخصیت حضور در مجلس را ندارند باید بروند بز بچرانند
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
0
0
رای به وزرا تحت ارعاب و تهدید بوده و لاریجانی اول با رایزنی و بعد تهدید نمایندگان که به طرحهای حوزه انتخابیه نمایندگان مخالف بودجه تعلق نمی گیرد به مخالفان حتی اجازه صحبت ندادند و موافقان با نامردی و خیانت بجای مخالف ثبت نام کردند و در موافقت صحبت کردند چطور شده وزرایی مثل زنگنه و آخوندی با وجود استیضاح و سئوال اینبار رایشان بیشتر شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
بار الها هرکس به ملت و بیت المال خیانت می کند و دروغ می گوید رسوا و نیست و نابود بفرما به امید حق
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: