bazarnews

کد خبر: ۲۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
بعد از آنکه کارلوس کی‌روش در مصاحبه‌ای صراحتاً گفت ما جشن صعود نمی‌گیریم و جشن بماند برای آنهایی که دنبال جشن گرفتن و... هستند، اتفاقات جالبی رخ داد.
بازار نیوز - تاج که سکوت کرد ولی وزیر ورزش گفت من نباید جواب کسی را بدهم و ما امکانات لازم را به تیم ملی داده‌ایم. در این فاصله فدراسیون فوتبال هم جلسه‌ای را برگزار کرد تا هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری جشن صعود تیم ملی انجام دهد.

در جدیدترین واکنش فدراسیونی‌ها که طبعاً نگران واکنش‌های غیر قابل پیش‌بینی و ناگهانی کی‌روش هستند، اعلام کرده‌اند که جشن صعود قطعاً در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود اما بعد از بازی با سوریه حتماً پاداش ملی‌پوشان را هم می‌دهیم! درواقع سئول‌نشینان با این کار می‌خواهند هم کی‌روش را راضی نگه دارند، هم جشن بگیرند که زیر حرف خودشان نزنند و هم جلوی واکنش‌های اینستاگرامی ملی‌پوشان را بگیرند! به هر حال اگر آنها جشن را کنسل می‌کردند، متهم می‌شدند به اینکه بدون اجازه کی‌روش آب هم نمی‌خورند حالا هم البته نگران واکنش کارلوس هستند ولی بحث پاداش را مطرح کردند تا بلکه آب‌ها از آسیاب بیفتد. البته به طور طبیعی اگر کی‌روش نخواهد در جشن شرکت کند، ملی‌پوشان هم بدون نظر او کاری انجام نمی‌دهند. این وسط تنها نکته مبهم و عجیب مصاحبه دیروز وزیر بود که به طور حتم ناراحتی دوباره کارلوس کی‌روش را در پی خواهد داشت.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: