bazarnews

کد خبر: ۳۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
معاون نخست‌وزیر روسیه گفت: شاید با ایران یا کره‌جنوبی در جام جهانی ۲۰۱۸ همگروه شویم و دیدارهای تدارکاتی برابر این تیم‌ها بسیار مهم تلقی می‌شوند.
بازار نیوز -ویتالی موتکو با اشاره به بازی‌های تدارکاتی تیم ملی روسیه مقابل ایران و کره‌جنوبی اظهار داشت: هر چقدر که به جام جهانی نزدیکتر می‌شویم دیدارهای تدارکاتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. بازی برابر تیم‌هایی که در این رقابت‌ها حضور دارند بسیار مهم است. کره‌جنوبی و ایران از جمله تیم‌های شرکت‌کننده در جام جهانی 2018 روسیه هستند و شاید تیم ملی کشورمان با یکی از آنها همگروه شود.

معاون نخست‌وزیر روسیه و رئیس کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه ادامه داد: با این تفاسیر فرصت خوبی است تا پتانسیل‌های 2 تیم کره‌جنوبی و ایران را در بازی‌های تدارکاتی پیش‌رو مورد ارزیابی قرار دهیم.

تیم ملی روسیه روز 15 مهر در ورزشگاه اسپارتاک مسکو میزبان کره‌جنوبی است. روس‌ها 18 مهر نیز در ورزشگاه کازان، مرکز جمهوری تاتارستان پذیرای ایران خواهند بود.

روس‌ها از روز گذشته (دوشنبه) تمرینات آماده‌سازی خود را جهت مصاف با کره‌جنوبی و ایران در مرکز آموزشی ورزشی نووگورسک که در 6 کیلومتری مسکو  واقع شده است را آغاز کردند.

برچسب ها: روسیه ، ایران ، جام جهانی
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: