bazarnews

کد خبر: ۳۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
هر کشوری در دنیا فرهنگ خاص خود را دارد و بنابراین طبیعی است که قانون هایی که در یک کشور وضع می شود، با قوانین کشور دیگر کاملا متفاوت باشد.
بازار نیوز -  با همه ی اطلاعاتی که در اینترنت وجود دارد و با تصور اینکه با یک کلیک می توانید به صدها و هزاران اطلاعات مختلف دسترسی داشته باشید، هنوز هم چیزهایی در دنیا وجود دارند که احتمالا در هیچ جایی نوشته نشده اند. چیزهایی که با شنیدنشان فورا یک قدم به عقب بر می دارید می پرسید «مگه میشه؟!» ما هم می گوییم که بله هم میشه و هم داریم! پس اگر علاقه دارید تا در مورد تجربه های جدید، عجیب و غریب، مکان های مبهم و بهترین تفریحات آسیا البته از نوع عجیب و غریبش اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، این مطلب  را از دست ندهید:
مدرسه هوکایدو در ژاپن

تفریحات هیجان انگیزی که فقط در آسیا می توانید تجربه کنید!+عکس

اگر از تاریکی و شنیدن صداهای ترسناک و ناشناخته نمی ترسید و بر عکس عاشق این هستید که ازترس ضربان قلبتان به ۱۰۰۰ برسد باید خانه مدرسه ی هوکایدو در ژاپن را امتحان کنید و از آنجا که جاده ی آن ماشین رو نیست مجبورید که با پای پیاده به آن جا بروید البته این منطقه امروزه به یکی از شهرهای استخراج ذعال تعلق دارد که در شمال شرقی منطقه ای به نام Sapporo قرار دارد. بهترین زمان رفتن به این خانه- مدرسه کی است؟ فقط و فقط شب! بهتر است که حالا که تصمیم گرفته اید از این مکان ترسناک  دیدن کنید شب را برای این کار انتخاب کنید که هیجان کارتان را چند برابر کنید، یکی از بهترین تفریحات آسیا البته از نوع عجیب و غریبش. شایعه هایی در مورد این خانه وجود دارد و آن هم این است که افرادی که به این خانه وارد شوند، موقع خروج کاملا دیوانه شده اند.

تفریحات هیجان انگیزی که فقط در آسیا می توانید تجربه کنید!+عکس

لباس های ۳۰۰ سال پیش را بر تن کنید- تایلند
البته شاید اگر به شهرهای تایلند بروید نتوانید همچنین چیزی پیدا کنید اما اگر به حومه ی شهر و یا مناطق روستایی بروید می توانید جاهایی را پیدا کنید که در آن ها به ازای مبلغ کمی پول لباس های ۲۰۰- ۳۰۰ سال پیش را می دهند تا بر تن کنید و با آن ها عکس بگیرید.

تفریحات هیجان انگیزی که فقط در آسیا می توانید تجربه کنید!+عکس
مراقب آجوما ها باشید! – کره جنوبی
در کره ی جنوبی به خانم های پیر، آجوما (Ajummans) گفته می شود و وقتی که تصمیمی می گیرید تا به این کشور سفر کنید، باید کاملا آن ها را شناخته باشید! در این کشور، افراد پیر و سالخورده به هر قیمتی که شده باید مورد احترام باشند و فرقی هم نمی کند که چه اخلاق و رفتاری داشته باشند. و از آن جا که این آجوما های زرنگ! از این هنجار در جامعه با خبرند تا جایی که می توانند حداکثر استفاده شان را می کنند. آن ها بر سر شما فریاد می کشند، روی شما عصا بلند می کنند و حتی با لحن تندی به شما می گویند که بهتر است ساکت باشید. خوب واقعیت این است که این قضیه برای مردم این کشور حل شده است و شکایتی از این موضوع ندارند اما وقتی که شما به عنوان یک فرد خارجی و گردشگر به این کشور سفر می کنید ممکن است که هضم این موضوع برایتان سخت باشد و به نظرتان نا عادلانه برسد پس پیشنهاد می کنیم که تا جایی که می توانید راهتان را کج کنید و بر سر راهشان قرار نگیرید! البته این مورد از بهترین تفریحات آسیا نیست!! اما یکی از تجربه های منحصر بفردی است که فقط از این کشور آسیایی بر می آید.

تفریحات هیجان انگیزی که فقط در آسیا می توانید تجربه کنید!+عکس

غازهای پلیس دستگیرتان می کنند- چین
مطمئنا در سفر به کشورهای دیگر اصلا دوست ندارید سر و کارتان به پلیس بیفتد اما در سفر به چین اگر که به مناطق روستایی استان Xinjiangآن رفتید انتظار دیدن غازهای پلیس را داشته باشید. غازها به طور غریزی توانایی شجاعت زیادی دارند و علاوه بر این گوش های خیلی تیزی دارند و صداها را به خوبی می شنوند و همین موضوع باعث شده تا پلیس از آن ها به عنوان نیروی کمکی کمک بگیرد.

تفریحات هیجان انگیزی که فقط در آسیا می توانید تجربه کنید!+عکس
دوستان گربه ای پیدا کنید! – تایوان
یکی از عجیب ترین و بهترین تفریحات آسیا رفتن به کافه های مخصوص گربه هاست البته اگر گربه دوست باشید! تصور کنید حتی در کشور ژاپن جزیره ای به نام جزیره گربه ها وجود دارند که در آن گربه ها فرمانروا هستند. در کشور تایوان اگر به روستای Houtong Cat Village بروید توسط گربه ها محاصره می شوید. این روستا در واقع زمانی معدن زغال سنگ بوده است اما امروزه در آن گربه های شیطانی را می بینید که از سر و کله ی مردم بالا می روند و از هر جایی آویزان می شوند! اگر چه حالا این گربه ها به بودن انسان ها در کنارشان عادت کرده اند اما فراموش نکنید که هنوز هم گربه های وحشی هستند.

تفریحات هیجان انگیزی که فقط در آسیا می توانید تجربه کنید!+عکس

با عروس های دریایی شنا کنید- فیلیپین
در جزیره ی سیارگائو در کشور فیلیپین مکانی به نام Bucas Grande وجود دارد که در آب های آن هزاران و صدها هزار عروس دریایی زندگی می کند و شاید هم میلیون ها! معمولا در ماه های مارچ و می تعداد این عروس های دریایی بیشتر می شود و جالب است بدانید که از آن جا که طعمه ای زیادی ندارند، زهر سمی شان را از دست داده اند و با خیال راحت می توانید در کنار آن ها و با آن ها شنا کنید. عالی است، نه؟
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: