bazarnews

کد خبر: ۳۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره شهید رجایی با حضور رئیس‌جمهوری از ۱۴ دستگاه برتر دولتی تقدیر شدند.

به گزارش بازارنیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا: صبح امروز (شنبه) در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره شهید رجایی که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد، از ۱۴ دستگاه برتر دولتی تقدیر به عمل آمد.

در بخش ملی و در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی وزارتخانه‌های دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، فناوری و ارتباطات و اطلاعات و نیرو به عنوان دستگاه منتخب، انتخاب شدند که سردار قاسم تقی‌زاده جانشین وزیر دفاع و وزرای ارتباطات و نیرو به نمایندگی از این وزارت‌خانه‌ها سوی رئیس جمهوری مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین شرکت توانیر٬ سازمان سنجش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) نیز در بخش برگزیدگان دستگاه‌های وابسته به وزارتخانه‌ها در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر برگزیده شدند و آرش کردی، ابراهیم خدایی و مهدی کرباسیان روسای این دستگاه‌ها آن‌ها با دریافت تندیس و لوح تقدیر از روحانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بعد شاخص‌های عمومی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمد حاج رسولی‌ها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب نیز به نمایندگی از دستگاه‌های متبوع خود در مراسم امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان امور اراضی کشور در بخش شاخص‌های اختصاصی به عنوان نمایندگان دستگاه‌های برگزیده از رئیس‌جمهوری لوح تقدیر و تندیس دریافت کردند.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی نیز در بخش اصلاح ساختار سازمانی مورد تقدیر رییس جمهوری قرار گرفتند.

روسای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان بنادر و دریانوردی نیز در بخش توسعه دولت الکترونیک از سوی حسن روحانی تقدیر شدند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: