bazarnews

کد خبر: ۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
دبیرکل اتاق تعاون ایران گفت: در حال حاضر، یک میلیون و ۵۰۰ هزار جوان آماده به کار وارد بازار کار کشور شده است.
بازار نیوز - ماشاء الله عظیمی امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران با اعلام اینکه ۱۲ درصد از کل سهم اشتغال کشور مربوط به بخش مسکن است گفت: دولت و مجلس باید سیاست هاییی جهت تحریم بخش مسکن و ساختمان تهیه کنند.

دبیرکل اتاق تعاون ایران اظهارداشت: با توجه به ورود ۱.۵ میلیون جوان به بازار کار، ضرورت ایجاد ساخت مسکن دیده می‌شود. وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور در وضعیت رکود قرار دارد گفت: رونق یکی از الزامات بخش صنعت و ساختمان است و قصد داریم با برگزاری این نمایشگاه اقدامی در جهت خروج از رکود برداریم.

وی با اشاره به اینکه حوزه مسکن بر روی ۲۰۰ رشته به صورت مستقیم و ۳۰۰ رشته به صورت غیرمستقیم اثر می‌گذارد افزود: قصد داریم در این زمینه با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین سبک‌سازی و مقاوم‌سازی در این صنعت بتوانیم نقشی در ایجاد اشتغال و رونق ساختمان داشته باشیم.

عظیمی با بیان اینکه برنامه‌ریزی اتاق برای برگزاری نمایشگاه صنعت و ساختمان در سال آینده در دو بخش است گفت: تأمین مالی مناسب در بخش‌های گوناگون صنعت ساختمان، پرداخت دیون پیمانکاران، تأمین مالی فعالین این بخش و برداشت قیود در بانک‌ها که مورد نظارت نیست را از مجلس و دولت خواستاریم.

دبیرکل اتاق تعاون ایران بیان داشت: استفاده از نوآوری و تکنولوژی جدید و محصولات تولیدی با تکنولوژی روز از جمله تفاوت‌ها است. ایران از نظر مواد ساختمانی بسیار غنی است و اکنون این نمایشگاه با حضور بیش از هزار شرکت داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز کرده است.
مهر
برچسب ها: بازار ، کار ، جوان ، بازار نیوز ، bazarnews
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: