bazarnews

کد خبر: ۴۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
رئیس جمهور در جمع مدیران وزارت اقتصاد:
رئیس جمهور با قدردانی از همه تلاشگران در عرصه اقتصاد کشور، اقتصاد را خط مقدم مبارزه با توطئه های آمریکا دانست و تاکید کرد : در میان بخش‌های اقتصادی ، وزارت اقتصاد نوک پیکان این استقامت و حمله در برابر توطئه‌های آمریکا است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در دیدار معاونین و مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی همچنین از حضور گسترده و شکوهمند مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان قدردانی کرد و اظهارداشت: مردم با حضور گسترده و شکوهمند خود در این راهپیمایی و اعلام آمادگی برای وحدت ، انسجام ، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان،  بر توطئه‌های جدید آمریکا خط بطلان کشیدند.

رئیس جمهور حضور گسترده مردم در مراسم باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی را نیز که با امنیت کامل  و نظم بسیار خوب برگزار شد ، بسیار با معنا و پرمفهوم خواند و فرا رسیدن ایام رحلت نبی معظم اسلام پیامبر اکرم(ص) به عنوان فخر همه موجودات و پیامبر رحمت برای همه عالمیان و همچنین ایام شهادت پرچمدار صلح امت پیامبر حضرت مجتبی(ع) و امام هشتم(ع) را تسلیت گفت.

دکتر روحانی با قدردانی از زحمات دکتر کرباسیان در دوران مسوولیت وزارت اقتصاد و همچنین آقای اکرمی در دوران مسوولیت سرپرستی این وزارتخانه ، به گزارش مسوولان این وزارتخانه از اقدامات انجام شده اشاره کرد و افزود: در شرایطی هستیم که بازار بورس و فرابورس ما امروز نقش بسیار خوب و سازنده‌ای داشته است. این حرف درست است که ما بخشی از مسئولیت بانک‌ها را به تدریج باید به بازار سرمایه منتقل کنیم و بازار سرمایه ما این توان را دارد که بخشی از نیازمندی‌ها و تجهیز منابع مالی کشور را به عهده بگیرد.

 

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: