bazarnews

کد خبر: ۴۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
بازارنیوز بررسی می‌کند:
به نظر می‌رسد دولت روحانی مجددا در پی راه اندازی صنعت هسته‌ای کشور است. این راه اندازی مجدد در راستای کدام برنامه دولت است، سوالی است که باید برای رسیدن به پاسخ آن متنظر زمان بمانیم.

گروه بازرگانی بازارنیوز : در فهرست اقلام عمده وارد شده به کشور طی هفت ماهه سال 1397 که توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود، نکته ای جالب وجود دارد. هنگام بررسی روند واردات اقلامی با عنوان اجزاء و قطعات ماشین آلات و دستگاه‌ها با تعرفه 84014000 طی هفت ماهه سال 1397 نسبت به مقدار مشابه سال 1396 ، با تغییرات 855694.21 درصدی مواجه هستیم. در هفت ماهه سال 1396 ارزش دلاری واردات این اقلام فقط 34557 دلار بوده که در هفت ماهه امسال به 295736805 دلار رسیده است.

افزایش ۸۰۰ هزار درصدی واردات اجزای رآکتور هسته ای/روحانی مجددا صنعت هسته‌ای را راه می‌اندازد؟

با بررسی بیشتر در سایت اتاق بازرگانی ایران متوجه می شویم که از این کد تعرفه با عنوان اجزاء و قطعات رآکتورهای هسته‌ای نام برده شده است.

افزایش ۸۰۰ هزار درصدی واردات اجزای رآکتور هسته ای/روحانی مجددا صنعت هسته‌ای را راه می‌اندازد؟

با توجه به اعداد و ارقام عنوان شده، بنظر می رسد دولت روحانی مجددا در پی راه اندازی صنعت هسته ای کشور است. حال، این راه اندازی مجدد در راستای کدام یک از برنامه های دولت است، سوالی است که باید برای رسیدن به نتیجه آن متنظر زمان بمانیم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: