bazarnews

کد خبر: ۴۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
عضو ناظر هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:
اسدالله عباسی گفت:حقوق و مزایای نمایندگان مجلس تا پایان آبان ماه سال جاری وارد سامانه حقوق و دستمزد خواهد شد.

گروه اقتصادکلان بازارنیوز : به گفته عباسی ، ناگفته نماند مردم به خوبی از وضعیت حقوق و مزایای نمایندگان مجلس واقفند چون از طریق سایت ها و رسانه ها منعکس شده است.

وی اظهارداشت: سامانه ثبت حقوق و دستمزد بر اساس ماده ۲۹ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه از سوی دولت تعریف شده است.

عضو ناظر هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سقف حقوقی که برای همکاران در سال اول نمایندگی تعیین شده طی سه سال گذشته هیچ تغییری پیدا نکرده و به همان شکل در حال پرداخت است.

وی افزود: آخرین دریافتی نمایندگان در ماه آبان وارد سامانه حقوق و دستمزد می شود و مردم می توانند در اوائل آذرماه جاری به وضوح این دریافتی ها را مشاهده کنند.

عباسی تصریح کرد: دولت بر اساس قانون برنامه بودجه سالانه افزایش حقوقی به تناسب تورم تعیین می کند که این افزایش حقوق مشمول تمامی کارکنان و نمایندگان مجلس هم می شود.

وی توضیح داد: حقوق و مزایای نمایندگان مجلس طی سه سال گذشته هیچ گونه افزایشی نداشته به همین دلیل جلسات مشترکی بین هیئت رئیسه و کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در این خصوص برگزارو در نهایت تصمیم گرفته شد وکلای ملت تا دوره آخر نمایندگی هیچ گونه افزایش حقوقی نداشته باشند.

وی ادامه داد: برای اینکه تصمیم قطعی در جهت افزایش حقوق نمایندگان گرفته نشده بود ورود اطلاعات حقوقی آنان به سامانه کمی با تاخیر مواجه شده است.

رادیو اقتصاد 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: