bazarnews

کد خبر: ۴۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مطرح کرد:
حاجی دلیگانی در ارتباط با احتمال وجود کسری در بودجه و چگونگی جبران آن گفت: باید دید موضع دولت چیست و بعد بررسی کنیم که این کسری چگونه جبران خواهد شد.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز : حاجی دلیگانی در واکنش به زمزمه های تعیین قیمت پنج هزار و 700 تومان برای ارز در لایحه بودجه سال 98 توسط دولت گفت:  ما برای مصارف کالاهای اساسی و خاص باید عددی قرار بدهیم که متناسب باشد و مشکل ایجاد نکند. ولی از جهت این که بخواهیم حالتی برخورد کنیم که حالت دستوری باشد، این به ضرر کشور است چون در آن صورت اشتیاق برای گرفتن ارز بالا می‌رود و این به نفع کشور نیست. من معتقدم که باید به سمتی برویم که قیمتی را بگذاریم که با واقعیات داخل بازار و جامعه همراهی داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ارتباط با احتمال وجود کسری در بودجه و چگونگی جبران کسری بودجه توسط دولت گفت: باید دید موضع دولت چیست و بعد بررسی کنیم که این کسری چگونه جبران خواهد شد.

پیشتر،معصومه آقاپورعلیشاهی، نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرده بود که احتمالا نرخ ارز در لایحه بودجه سال 98 ، پنج هزار و 200 تومان و میزان فروش نفت یک میلیون و دویست هزار بشکه با قیمت 60 دلار خواهد بود.

شب گذشته نیز همتی رییس بانک مرکزی نرخ دلار را در بودجه سال آینده 5700 اعلام کرد.

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: