bazarnews

کد خبر: ۴۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
گزارش توییتری/
کیهان نوشته، گفت: بالاخره این FATF و CFT و کنوانسیون پالرمو و... چی هست ..؟! گفتم: در یک کلمه یعنی تمام تراکنش‌ها و اطلاعات اقتصادی کشور، چه ریز و چه درشت در اختیار آمریکا و اروپا قرار بگیرد  جناب شریعتمداری اگر سند این ادعا را ارایه کنید جایزه دارید

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز: باتوجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد.

رضا غلامی پژوهشگر اقتصاد در پاسخ به کیهان درباره FATF نوشت:

کیهان نوشته، گفت: بالاخره این FATF و CFT و کنوانسیون پالرمو و... چی هست ..؟! گفتم: در یک کلمه یعنی تمام تراکنش‌ها و اطلاعات اقتصادی کشور، چه ریز و چه درشت در اختیار آمریکا و اروپا قرار بگیرد  جناب شریعتمداری اگر سند این ادعا را ارایه کنید جایزه دارید. اصلا چنین چیزی نیست.

اگر برای ادعاهایتان سندی دارید، ارائه کنید!

حسن حسن خانی پژوهشگر اقتصاد در توییتر خود نوشت:

اگر جای @Eshaq_jahangiri باشم، مصوبه رسمی میدم که اعضای اتاق بازرگانی تا وقتی ارز حاصل از صادرات را برنگردانده اند از درب ادارات دولتی به داخل راهشون ندید! چه برسه به دیدار با مسوولان

 اگر برای ادعاهایتان سندی دارید، ارائه کنید!

همچنین حسن خانی درباره اقتصاد آمریکا نوشت:

مقایسه شوک واردات امریکا از چین با شوک واردات از ژاپن و مکزیک در سالهای گذشته جنگ تجاری امریکا و چین منشا تغییر ساختار اقتصادی جهان است. 2019و2020 سالهای ماندگاری در تاریخ اقتصاد بین الملل خواهد بود.

اقتصاد امریکا

اگر برای ادعاهایتان سندی دارید، ارائه کنید!

محبوبه فکوری خبرنگار خبرگزاری مهر در صفحه توییتر خود نوشت:

٤٠٠ نماینده فعالان اقتصادی از سراسر کشور به علاوه حداقل ٥معاون وزیر و دهها خبرنگار امروز از ساعت ٩:٣٠تا ١٣به اتاق بازرگانی آمدند تا وزیر صنعت گرهی از کار اقتصاد کشور بگشاید و خبری بدهد. اگر به ازای هر نفر ٢١٠قیقه زمان صرف شده باشد،بیش از ٩٤٠٠٠ دقیقه زمان هدر رفت، آخر هم هیچ!

اگر برای ادعاهایتان سندی دارید، ارائه کنید!

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: