bazarnews

کد خبر: ۴۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
جامعه نیکوکاری ابرار که از زمان وقوع زلزله در استان کرمانشاه با حمایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق‌های بازرگانی استانی اقدام به ساخت یا بازسازی مدارس آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه کرده است، پنج‌شنبه گذشته، 4 مدرسه در روستاهای دول الیاس، میر عزیزی، چم­سورک و وارگه افتتاح کرد

علی‌اصغر خامنوی مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار، در گفت‌وگو با «پایگاه خبری اتاق ایران» از افتتاح 4 مدرسه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و در راستای مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با همکاری اتاق کرمانشاه، سمنان و بنیاد خیریه مرحوم محمد نقی ترکمان خبر داد.
خامنوی گفت: جامعه نیکوکاری ابرار از زمان وقوع زلزله متعهد شده بود با همکاری خیرین اقدام به ساخت 39 مدرسه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه کند که در حال حاضر 5 مدرسه از این تعداد بهره‌برداری شده و 18 مدرسه دیگر نیز در حال ساخت است که عملیات بهره‌برداری از آنها تا پایان سال و اوایل سال آتی به اتمام خواهد رسید.
به گفته مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار افتتاح 3 مدرسه در روستاهای سربکوه حمیل، زوار­کوه و میشکله ترازک به زودی انجام خواهد شد.
خامنوی افزود: ساخت این مدارس از محل حمایت­ های اتاق ایران و استان ­ها، فعالان اقتصادی و بنیاد خیریه مرحوم محمد نقی ترکمان تأمین‌شده است.
مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار در توضیح مشکلاتی که این تشکل غیرانتفاعی در ساخت مدارس در استان کرمانشاه با آن مواجه بود، افزود: تغییر قیمت‌های نهایی ساخت‌وساز از مهم‌ترین موانع و دلایل تأخیر درروند کار بود که خوشبختانه در حال حاضر این مشکل حل‌شده است و امیدواریم که تا پایان خرداد 98 تحویل مدارس در فاز اول به اتمام رسد.
به گفته مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار، بازسازی 22 مدرسه روستایی توسط این تشکل غیرانتفاعی از اسفند 96 در شهرستان‌های سرپل ذهاب، گیلان غرب، ثلاث باباجانی، دالاهو، پاوه، اسلام‌آباد غرب، جوانرود و روانسر در دست اقدام است.
بر اساس توضیحات مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار، این تشکل غیردولتی با هدف تسریع در افتتاحیه مدارس موردنظر تلاش کرده تا از به‌روزترین سازه‌های پیش‌ساخته استفاده کند.

فصل اقتصاد/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: