bazarnews

کد خبر: ۴۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت:
رضا جعفرزاده از رویکرد کاهشی پروازهای چارتری خبر داد و گفت:هم اکنون فروش بلیت هواپیما ۸۰ درصد سیستمی و ۲۰ درصد چارتری است.
حذف واسطه‌ها در پی روند نزولی پرواز‌های چارتری

گروه اقتصادکلان بازارنیوز : به گفته رضا جعفرزاده، رویکرد سازمان هواپیمایی کشوری طی دو سال گذشته کاهش پروازهای چارتری بوده به طوری که هم اکنون فروش بلیط هواپیما ۸۰ درصد سیستمی و ۲۰ درصد چارتری است.

وی ضمن اشاره به توصیه وزیر راه و شهرسازی به سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر کاهش پروازهای چارتری تا یکم بهمن ماه امسال اظهارداشت: در گذشته زمان خرید بلیط هواپیما به صورت حضوری و یا اینترنتی بود بلیط ها چارتر ارائه می شد که غیر قابل استراد بود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: بخشنامه ای از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در یازدهم بهمن ماه امسال به شرکت های هواپیمایی مبنی بر فروش بلیط به صورت سیستمی ابلاغ شده است.

وی افزود: هنگام ارائه پرواز چارتری از سوی شرکت های هواپیمایی باید به مسافر اختیار استفاده از پرواز چارتری در قالب یک بسته سفر داده شود.

 

یی

جعفرزاده با تاکید بر اینکه اجرای چنین طرحی منجر به حذف واسطه ها می شود، گفت: علاوه بر این در شرایط اوج درخواست برای سفر با هواپیما قیمت ها افسار گسیخته نخواهد بود.

وی با بیان اینکه بر روند فروش بلیط به صورت سیستمی نظارت صورت می گیرد، اظهارداشت: طبق دستورالعمل سازمان هواپیمایی شرکت ها باید بلیط های هواپیمایی را در تمامی مسیرها بجز مسیرهای گردشگری به صورت سیستمی ارائه دهند.

 

رادیو اقتصاد

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: