bazarnews

کد خبر: ۴۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
طی امروز رونمایی شد؛
امروز با رونمایی از چند خدمت بانکی در بانک ملی امکان استفاده از کارت هوشمند ملی به عنوان کارت بانکی فراهم شد

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز: با ارائه این خدمت، مشتریان می‌توانند با استفاده از کارت ملی هوشمند در دستگاه‌های خودپرداز منتخب ضمن احراز هویت از همه خدمات بانکی که از طریق کارت بانکی ملی انجام می‌شود استفاده کنند؛ بنابراین گزارش در این مراسم که همراه با نمایشگاهی از خدمات نوین بانک ملی است سامانه بی تی ام نیز رونمایی شد که بر اساس این سامانه خدمات بانکی هوشمند و یکپارچه به مشتریان ارائه می‌شود و در آن خدمات مختلف از جمله خود پرداز موبایل و اینترنت به یکدیگر متصل شده‌اند.
خدمت دیگر رونمایی شده در بانک ملی، کیف پول این بانک است که امکان پرداخت‌های روزانه از جمله خرید شارژ تلفن پرداخت کرایه حمل و نقل عمومی و سایر پرداخت‌ها را فراهم می‌کند.
با رونمایی از خدمت دیگر بانک ملی به نام بام امکان پرداخت خودکار قبوض برای مشتریان فراهم می‌شود و این مبلغ به طور خودکار و با اجازه‌ی مشتری از حساب وی کسر می‌شود.
بر اساس خدمت دیگری که ارائه شده با نام ویدیو بام امکان برقراری ارتباط تصویری مشتری با شعب بانک فراهم می‌شود و مشتری می‌تواند خدماتی که نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک را دارد از طریق ارتباط تصویری انجام دهد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: