bazarnews

کد خبر: ۴۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۸
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس جمهوری روسیه در مسکو دیدار و گفتگو کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در مسکو گفت که اسرائیل تمام توان خود را برای ممانعت از آنچه وی "تهدید‌های ایران در منطقه" خواند، به کار خواهد بست.

از سوی دیگر، پوتین دعوت نتانیاهو برای سفر به قدس برای افتتاحیه یادبود قربانیان محاصره لنینگراد را پذیرفت.

نتانیاهو با پوتین دیدار کرد

خشم رقبای نتانیاهو از فیلم تبلیغاتی وی/ نگرانی تل‌آویو از حملات سایبری قریب‌الوقوع
رقبای سیاسی نخست وزیر رژیم صهیونیستی از فیلم تبلیغاتی وی برای انتخابات پارلمانی آتی به خشم آمده‌اند، یک رسانه رژیم صهیونیستی هم از هشدارهایی درباره حملات قریب الوقوع در فضای سایبری خبر داده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه عبری معاریو نوشت یک کارشناس اسرائیلی فضای سایبری گفته است اسرائیل باید در خصوص حملات قریب الوقوع در فضای سایبری نگران و برحذر باشد.

دستور نتانیاهو برای بستن باب الرحمه

یک رسانه رژیم صهیونیستی از دستور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم مبنی بر ضرورت اجرای تصمیم دادگاه اسرائیلی برای بستن باب الرحمه در مسجدالاقصی و جلوگیری از تبدیل آن به مصلی خبر دادند.

شبکه عبری«کان» نوشت گلعاد آردان وزیر امنیت داخلی اسرائیل دستور تخلیه تجهیزات و فرش‌های نماز از ساختمان باب الرحمه را صادر کرده است، این رسانه افزود اردن اخیرا نامه‌هایی درباره این تصمیمات اسرائیل دریافت کرده است.

بر اساس ارزیابی‌های این رسانه عبری، نظامیان اسرائیل برای تخلیه اجباری این مکان با مشکل روبرو خواهند شد، چرا که فلسطینی‌ها سیطره خود بر این مکان را تحمیل کرده‌اند.

هزاران نمازگزار فلسطینی روز جمعه سوم اسفند توانستند مصلی باب الرحمه را در حالی بازکنند که اشغالگران از سال 2003 آن را بسته بودند و مانع نمازخواندن فلسطینی‌ها شده بودند.

کوتاه شدن سفر نتانیاهو به مسکو به خاطر پرونده‌های فساد

کانال سیزدهم تلویزیون عبری رژیم صهیونیستی گزارش داد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل پس از پایان نشست با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تصمیم گرفت سفر خود به مسکو را کوتاه کرده و امروز به تل آویو برگردد.

کوتاه شدن سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مسکو و بازگشت سریع وی به سبب آن اعلام شده است که آویخای مندلبلت مشاور حقوقی کابینه تصمیم خود در خصوص پرونده اتهامات فساد نتانیاهو را در روز پنجشنبه اعلام خواهد کرد.

هشدار درباره به خطر افتادن جان نتانیاهو

کانال سیزدهم تلویزیون عبری رژیم صهیونیستی همچنین به نقل از گزارش ناظر حکومت رژیم صهیونیستی به شکست‌های امنیتی در منزل روین ریولین رئیس این رژیم اعتراف کرد و نوشت این شکست‌ها، زندگی و جان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر را در معرض خطر قرار داده است.

این رسانه افزود در پی حوادث مسجدالاقصی، دستگاه‌های امنیتی اسرائیل درباره آغاز دور جدید خشونت در مناطق فلسطینی هشدار دادند.

کانال دوازدهم تلویزیون عبری رژیم صهیونیستی هم گزارش داد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت که نشست با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، مهم است و بر موضع‌گیری نظامی ایران در سوریه تمرکز دارد.

فیلم تبلیغاتی حزب نتانیاهو و خشم رقبای نخست وزیر رژیم صهیونیستی

کانال دوازدهم تلویزیون عبری رژیم صهیونیستی گزارش داد حزب لیکود(به ریاست نتانیاهو)، ویدئویی را در چارچوب تبلیغات انتخاباتی خود منتشر کرده است که در آن قبرهای نظامیان ارتش اسرائیل نشان داده می‌شود که بر روی آن نوشته شده است : گانتس، چپگراست و چپگرایی خطرناک است.

این رسانه در خبر دیگری اعلام کرد انتظار می‌رود که آویخای مندلبلت مشاور حقوقی کابینه تصمیم خود در خصوص پرونده اتهامات فساد نتانیاهو را فردا پنجشنبه اعلام کند.

کانال یازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی معروف به کان هم اعلام کرد اداره فرودگاه‌های اسرائیل، رزمایش‌های امنیتی گسترده‌ای را در فرودگاه رامون برگزار می‌کند که طی آن صداهای انفجارهایی شنیده خواهد شد.

این رسانه در خبر دیگری اعلام کرد تشکیلات خودگردان از اسرائیل خواسته است چیزی از اموال متعلق به آن کم نکند، تشکیلات تاکنون پاسخی به درخواست خود دریافت نکرده است.

یک مسئول بزرگ در تشکیلات خودگردان گفته است ما حقوق نیروهای امنیتی در کرانه باختری به سبب کاسته شدن از اموال خود را کاهش خواهیم داد.

ادامه اختلافات سیاسی میان صهیونیست‌ها

کانال هفتم تلویزیون عبری رژیم صهیونیستی در خبری به ادامه اختلافات سیاسی میان صهیونیست‌ها اشاره کرد و در این باره اعلام کرد حزب کولانو به حزب لیکود حمله کرد و افزود استفاده سیاسی از کشته‌شدگان ارتش اسرائیل در تبلیغات انتخاباتی، هرگز پذیرفتنی نیست.

هاآرتص روزنامه رژیم صهیونیستی نوشت آویخای مندلبلت مشاور حقوقی کابینه تصمیم خود در خصوص پرونده اتهامات فساد نتانیاهو را فردا پنجشنبه اعلام کند.

این روزنامه در خبر دیگری آورده است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت ویدئوی منتشر شده از سوی عناصر لیکود مشاهده کردم، این ویدئو برایم تکان دهنده بود، من مخالف این رفتارها هستم.

این رسانه همچنین به هشدار دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تحولات بیت المقدس اشغالی اشاره کرد و افزود منابع امنیتی هشدار داده‌اند که تخلیه باب الرحمه مسجدالاقصی پیامدهای خطرناکی دارد و ممکن است منجر به تنش شود.

یدیعوت آحارانوت دیگر روزنامه رژیم صهیونیستی از اعتراض خانواده‌های نظامیان کشته شده ارتش رژیم صهیونیستی به پخش ویدئوی انتخاباتی از سوی حزب لیکود خبر داد و نوشت خانواده‌های نظامیان کشته شده اسرائیلی به ویدئویی که عناصر لیکود در چارچوب تبلیغات انتخاباتی منتشر کردند، اعتراض کرده‌اند.

این رسانه همچنین از ادامه فعالیت‌های شبانه جوانان فلسطینی و اقدام آنها در پرتاب کوکتل مولوتف به سمت نظامیان صهیونیست در مرزهای نوار غزه و مناطق اشغال یخبر داد.

یدیعوت آحارانوت در خبر دیگری آورده است حزب کحول لیفان اعلام کرده است تصور نمی‌کردیم که نتانیاهو از نظامیان کشته شده در فعالیت‌های تبلیغات انتخاباتی خود استفاده کند.

روزنامه معاریو نیز از فساد در صنایع نظامی رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت یک مسئول بلندپایه در صنایع نظامی اسرائیل به ناظر دولت درباره فساد در این مجموعه هشدار داده است.

روزنامه یسرائیل هیوم دیگر رسانه رژیم صهیونیستی به تحرکات خطرناک نمایندگان کنگره آمریکا برای مشروعیت بخشی به اشغالگری رژیم صهیونیستی در جولان سوریه اشاره کرد و نوشت پیش نویس قانون آمریکا برای به رسمیت شناختن حاکمیت و سلطه اسرائیل بر جولان(سوریه) به کنگره ارائه شد تا مورد بحث و بررسی شده و به رای گذاشته شود.

این روزنامه همچنین از اختلاف میان مشاور قضایی کابینه و دادستان کل اسرائیل درباره تصمیم‌گیری در خصوص پرونده‌های فساد شماره 2000 علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم خبر داده است.

پایگاه عبری والا هم از حاکم شدن حالتی از خشم در محافل سیاسی و اجتماعی رژیم صهیونیستی در پی انتشار ویدئوی تبلیغاتی حزب لیکود به ریاست نتانیاهو خبر داده است که بر قبرهای نظامیان صهیونیست تکیه کرده است.

این رسانه در خبر دیگری به حملات نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری اشاره کرد و نوشت نظامیان ارتش اسرائیل هشت جوان فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

استفاده ارتش هند از موشک‌های اسرائیلی

روزنامه هاآرتص در خبری به استفاده ارتش هند از موشک‌های اسرائیلی در حملات خود به کشمیر اشاره کرده است. این روزنامه به گزارش یک رسانه هندی به نام دی برنت اشاره کرد که طی آن آورده بود نیروی هوایی هند از بمب‌های ساخت اسرائیل در حملات روز سه شنبه به اردوگاه آموزش افراد مسلح در خط آتش بس در کشمیر استفاده کرده است.

این رسانه هندی به نقل از منابعی در موسسه امنیتی هند آورده است پنج جنگنده میراژ ارتش هند، در حملات خود به این منطقه پاکستانی از بمب‌های هوشمند ساخت شرکت رافائیل(شرکت صهیونیستی) استفاده کرده است.

 

ایسنا

برچسب ها: نتانیاهو ، پوتین ، دیدار
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: