bazarnews

کد خبر: ۴۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
امروز در داد و ستد‌های تالار حافظ، داروسازی روز دارو، قند لرستان و آبسال بیشترین بازدهی و پارس سرام، سرما آفرین و پمپ سازی ایران بیشترین زیان‌ را دیدند.

 رامین بیات؛ در معاملات امروز بازار سهام، گروه قندی، تنها صنعتی بود، که نمادهای آن  به صورت دسته جمعی روند خوبی را پشت سرگذاشتند، بطوریکه قند لرستان و هکمتان در بین ده شرکت بورسی که بیشترین بازدهی را داشتند، قرار گرفتند.

همچنین ذوب‌آهن اصفهان نیز بیشترین ارزش معاملات را در داد و ستدهای امروز بازار سرمایه به خود اختصاص داد، این در حالی است که بانک تجارت، کنترل‌خوردگی تکین کو، بانک ملت، پارس خودرو، های وب، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی شازند و ملی صنایع مس ایران  نیز در بین شرکتی که بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند، جای گرفتند.

بر اساس این گزارش، در فرابورس نیز  فراورده‌های غذایی و قند جهار محال، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد و سرمایه‌‌گذاری مسکن زاینده رود پربازده‌ترین و داروسازی سبحان انکولوژی، شیر پگاه آذربایجان شرقی و صنایع ماشین‌های اداری ایران زیان‌ده‌ترین شرکت‌‌ها لقب گرفتند. این درحالی است که در بین صنایع بورسی، بانکی‌ها، خودرویی‌ها و شیمیای‌ها بیشترین حجم و ارزش معاملات را از آن خود کردند.

اقتصاد آنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: