bazarnews

کد خبر: ۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
حسینی شاهرودی:
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس،با بیان اینکه نظارت مجلس در بحث حقوق های نجومی کافی است،گفت:در صورت لزوم تحقیق و تفحص از موضوع دریافتی های کلان کارمندان و مدیران در دستورکار قرار خواهد گرفت.
بازار نیوز - سیدحسن حسینی شاهرودی،با بیان اینکه بررسی دریافتی های غیرمتعارف متوقف نشده است،گفت: نشست های فراوانی در بحث فیش های حقوقی نجومی با مسئولان اقتصادی دولت از جمله وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در مجلس انجام شده است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مقرر شده است که مسئولان اقتصادی دولت در خصوص دریافتی های غیرمتعارف گزارش مفصلی به کمیسیون اقتصادی مجلس ارایه کنند، افزود:درصورت به نتیجه نرسیدن در بحث فیش های حقوقی نجومی و کارآمد نبودن گزارش دولت، مجلس تحقیق و تفحص از دریافتی های مدیران را کلید خواهد زد.

برخوردهای قاطعی در انتظار دریافت کنندگان و پرداخت کنندگان حقوق های نجومی است
این نماینده مردم درمجلس دهم، با بیان اینکه نظارت مجلس در بحث فیش های نجومی کافی است، تصریح کرد: برخوردهای قاطعی در انتظار دریافت کنندگان و پرداخت کنندگان حقوق های نجومی است.

وی با تاکید بر اینکه کافی نبودن نظارت ها از سوی دستگاه های مسئول به بروز تخلف در بحث دریافتی های غیرمتعارف منجر شده است،گفت: با تقویت نظارت ها به طور حتم دیگر حقوق نجومی را شاهد نخواهیم بود.

حسینی شاهرودی ادامه داد:دریافتی های غیرمتعارف باید به خزانه عودت داده شود تا به این ترتیب شفاف سازی اذهان عمومی در این موضوع صورت بگیرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:مجلس باید در بحث نظارتی دقیق تر باشد تا در صورت بروز چنین تخلفاتی از سوی هر شخصی برخوردهای قاطع صورت بگیرد.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: