bazarnews

کد خبر: ۵۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
یک نماینده مجلس مطرح کرد:
آزادی خواه: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید موفق عمل نکرده است. صرفا تخصیصات بانکی روی کاغذ مصوب می‌شود و در مقام عمل هیچ اتفاق خاصی برای تولید کننده نمی‌افتد.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز : احد آزادی خواه با اشاره به شعار سال مبنی بر " رونق تولید" گفت: با عمل به شعار سال می توانیم از مشکلات فعلی اقتصاد کشور که با کوتاهی های تیم اقتصادی دولت درگیر آن شدیم؛ فائق آییم.

مسئولان باید مقدمات رونق تولید در کشور را فراهم کنند

نماینده مردم ملایر به شرایط بسط رونق تولید در کشور اشاره و تصریح کرد: باید مقدمات رونق تولید در کشور فراهم شود و اگر مسئولان اجرایی کشور برای گسترش شعار سال به صورت عملی پای کار بیایند؛ قطعا به رونق تولید دست پیدا خواهیم کرد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اینکه برای تحقق شعار سال باید با قاچاق کالا به صورت جدی برخورد شود،گفت: دولتمردان باید با تمام توان خود و به صورت جدی با قاچاق کالا مبارزه کنند یعنی به شعار سال که با دقت و تیزبینی رهبری به رونق تولید نامگذاری شده است، دست نخواهیم یافت، مگر اینکه قبل از آن به صورت فراگیر و سازمان یافته با قاچاق کالا برخورد شود.

رونق تولید سبب ایجاد کسب و کار در کشور می شود

آزادی خواه در ادامه همین مبحث افزود: اگر چه در مبارزه با قاچاق کالا برخوردهایی صورت گرفته است اما گزارش های اخیر در این رابطه رضایت بخش نبوده است و همگی هم می دانند که کشور درگیر با مافیای قاچاق کالا  است و همین موضوع سبب شده است تا تولید داخلی روبه نابودی کشیده شود.

وی با اشاره به اینکه دولتمردان باید به صورت ویژه ای تولیدکنندگان را مورد حمایت قرار دهند تا سبب رونق کسب و کار در کشور شوند، اشاره و اظهار کرد: دولتمردان باید در اعطای مجوزها،تسهیلات بانکی و حل مشکلات کارگاهی تولیدکنندگان مثل بیمه کارگران و ... گام های جدی بردارند و اگر این مسئله مورد حمایت مسئولان قرار بگیرد،قطعا زمینه کسب و کار و ایجاد اشتغال برای جوانان فراهم می شود.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید موفق عمل نکرده است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به مصوبات فرمالیته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید موفق عمل نکرده است چرا که بنده در این جلسات و از نزدیک مصوبات این جلسه را مشاهده و بررسی کردم، صرفا تخصیصات بانکی روی کاغذ مصوب می شود و در مقام عمل هیچ اتفاق خاصی برای تولید کننده نمی افتد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس به فراهم کردن زمینه صادرات از سوی دولتمردان برای تولیدکندگان اشاره و تاکید کرد: مسئولان باید زمینه صادرات را برای تولید کنندگان فراهم کنند و این به گونه ای انجام شود که تولید کننده انگیزه مضاعفی را در جهت پیشبرد تولید محصول خود داشته باشد.

نماینده مردم ملایر گفت: اگر رونق تولید گسترش پیدا کند،معضل اصلی کشور که بیکاری است به صورت جدی حل خواهد شد و باید بستری برای حل این مشکلات از سوی دولتمردان فراهم شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: