bazarnews

کد خبر: ۵۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: رسوایی ترامپ در فرستادن نخست وزیر ژاپن چنان موجب می‌شود آنچنان در هم بشکند که در دنیا بصورت موجی عظیم مطرح شود.

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی عصر امروز( یکشنبه) در سالگرد شهدای موتلفه اسلامی اظهار داشت: شهادت شهدای 26خرداد 44 واقعه ای مقطعی نیست و یک جریان مستمر تاریخی است که از آدم شروع می شود و در عاشورای 61به اوج می رسد و در قیام صاحب الزمان(عج)خاتمه خواهد یافت.

وی افزود: مسیری که در دوران ما انجام شده موثر بوده چون سلطه گران دنیا معتقد بودند که عصر دین تمام شده است. در چنین حالتی که سلطه گری دو قطب جهانی جهان دوقطبی ایجاد کرده بود خداوند بر ما منت نهاد و یک احیاگر بر ما عنایت کرد و طبعا در این نبرد حق و باطل عده ای راه را گم کردند و عده ای در تقابل با خدا رفتند و عده ای هم مسیر حق را پیمودند.

بادامچیان ادامه داد: در جلسه ای که آقای توکلی بینا هم در آن بود امام گواهی داد شما که برای خدا کار می کنید باهم موتلف شوید و این مدال افتخاری بر سینه موتلفه بود. در طول این مسیر دنباله روی حزب بازی و تشکیلات های آنچنانی در نزد دوستان نبود و برای خدا انجام وظیفه کردند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه قضیه شهدای موتلفه در سال 44باقی نمی ماند و بعد از 54سال هنوز هم انسان ساز و عبرت آموز و تقویت کننده مسیر نبرد حق و باطل است گفت: این حرکت که در سال 41 آغاز شد انگلیس و آمریکا و دربار باور نمی کردند این انقلاب به پیروزی برسد و این روز به روز آنها به سمت شکست و ما به سمت پیروزی رفتیم.

وی افزود: در گام دوم عنایات بر ملت ما آشکار می شود. رسوایی ترامپ در فرستادن نخست وزیر ژاپن چنان موجب می شود آنچنان در هم بشکند که در دنیا بصورت موجی عظیم مطرح شود. این اقتدار ولی امرمان از همان خداگونهگی است که فرمود من ترامپ را شایسته تبادل پیام نمی دانم.

 

فارس

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: