bazarnews

کد خبر: ۵۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به ابلاغ اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی رتبه‌بندی گفت: برای اینکه معلمان از ۲ هزار میلیارد تومان بهره‌مند شوند برای اول مهر با روشی که خودمان پیگیری کردیم این موضوع را در احکامشان می‌آوریم.

سید جواد حسینی درباره اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان عنوان‌کرد: اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی رتبه‌بندی به آموزش‌وپرورش ابلاغ شده است.

وی افزود: طرح رتبه‌بندی را حتماً باید از مسیر دولت پیش ببریم و مسیر قانونی خودش را طی کند، برای اینکه معلمان از 2 هزار میلیارد تومان بهره‌مند شوند برای اول مهر با روشی که خودمان پیگیری کردیم، این موضوع را در احکامشان می‌آوریم و شامل حال تمام معلمان می‌شود همچنین وقتی رتبه‌بندی در مسیرخودش نهایی شد این را در آنجا به حساب می‌آوریم.

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش پیش از این گفته بود بین 400، 500 و 600 هزار تومان با اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی رتبه‌بندی به حقوق معلمان اضافه می‌شود و افزایش حقوقمعلمان در احکام حقوقی آنان از شهریور اعمال می‌شود.

همچنین محمد‌باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص 2 هزار میلیارد تومان برای اجرای دومین مرحله از طرح رتبه‌بندی معلمان خبر داده و گفته بود: در قانون بودجه، برای اجرای دومین مرحله طرح رتبه‌بندی فرهنگیان 2 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده که این مبلغ در دو سال گذشته و برای اجرای مرحله اول، 2 هزار و 600 میلیارد تومان بود؛ وزارت آموزش و پرورش باید هر چه سریعتر مقدمات اجرای مرحله دوم را که اعتبارات آن ابلاغ شده فراهم کند.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: