bazarnews

کد خبر: ۵۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
رئیس کل بانک مرکزی در برنامه تلویزیونی دستخط:
رئیس کل بانک مرکزی گفت : واقعا شب‌ها خوابم نمی‌برد. ساعت ۲ نیمه شب از خواب بیدار می‌شدم و پیش خودم می‌گفتم چه کار باید بکنم؟ شرایط و فشار‌های روانی خیلی سخت بود.

گروه بورس،بانک و بیمه بازارنیوز: همتی، رئیس کل بانک مرکزی، در واکنش به این صحبت که علاقه‌مند به حضور در این پست بوده، گفت: به نظرم یک مقدار جفاست که می‌گویند همتی دوست داشت که مدیر بانک مرکزی شود. من دوست نداشتم. خیلی‌ها به من می‌گفتند چرا شما نمی‌روی؟ مطرح هم کردند و دوستان دیگری پیگیری می‌کردند. من خودم که پیگیری نمی‌کردم. ولی من می‌دانستم که اگر بیایم ایده‌هایی دارم که می‌توانم کار‌های مفیدی انجام دهم.

فکر می‌کنید من زندگی می‌کنم؟

همتی گفت: شما فکر می‌کنید که من اینجا زندگی می‌کنم؟ این چه دوست داشتنی است؟ از این یک سالی که گذشته، شش ماه اول را شب‌ها خوابم نمی‌برد. مردم می‌دانند نیمه تابستان به بعد سال ۹۷ چه اتفاقاتی در صحنه سیاسی-اقتصادی کشور افتاد، در آن شرایط چرا باید دوست داشته باشی، شخصیت و حیثیت خودت را وسط بگذاری؟

وی ادامه داد: من دوست داشتم یک کاری برای کشور انجام دهم. الان هم خوشحال هستم، چون احساس می‌کنم مردم راضی هستند. مطلوب نیست، ولی راضی هستند که توانستیم کنترل بکنیم.

ساعت دو شب از خواب می‌پریدم

وی درباره بیداری‌های نیمه شبش توضیح داد: واقعا شب‌ها خوابم نمی‌برد. ساعت ۲ نیمه شب از خواب بیدار می‌شدم و پیش خودم می‌گفتم چه کار باید بکنم؟ شرایط و فشار‌های روانی خیلی سخت بود.

متن‌های اینستاگرامم را خودم می‌نویسم

همتی درباره اندوخته تجربه‌اش نیز گفت: تجربه خیلی مهم است. من قبلا در بیمه بودم، کار سیاسی و تبلیغاتی کردم. ۵۰ درصد کار ما کار روانی بود. بعضی می‌گویند شما چرا متن می‌نویسی و در اینستاگرام می‌گذاری، چون من خبر‌هایی از بازار می‌شنوم که کار‌های روانی می‌خواهند انجام دهند، برای این که پاتک بزنم این کار را می‌کنم. خیلی‌ها نمی‌دانند که چرا این کار را می‌کنم؟ چه زمانی می‌نویسم؟ چرا بعضی اوقات می‌نویسم؟ این تصمیمی است که خودم می گیرم. احساس کنم می‌خواهند جو ایجاد کنند، جلوی آن را می‌گیرم.
برچسب ها: همتی ، بانک مرکزی ، ارز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: