bazarnews

کد خبر: ۵۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
یک راننده زن با دیدن بی فرهنگی راننده دیگری اقدام عجیبی کرد

برخی از افراد هستند که محیط زیست را آلوده می کنند و زباله ها را در خیابان ها می ریزندو شهر را آلوده می کنند این بار یک راننده ای بطری را به خیابان پرتاب کرد و یک زن از این کاراو ناراحت شد و بطری را برداشت و به سمت این راننده رفت وقتی راننده در پشت چراغ قرمزایستاده بود این زن بطری را داخل خودروی راننده بی فرهنگ انداخت و او را تنبیه کرد آن هابا هم درگیر شدند و این صحنه در فضای مجازی منتشر شد و کاربران او را تحسین کردنددر ادامه برخورد جالب راننده زن با یک راننده بی فرهنگ را در نیک صالحی مشاهده کنید.

برخورد جالب راننده زن با راننده بی فرهنگ

از نظر برخی افراد محیط زندگی، تنها خانه قلمداد می‌شود و آن‌ها خود را موظف می‌دادندبا رعایت نظافت در خانه خود، با ریختن زباله خیابان و اماکن عمومی را کثیف کنند.مانند یک راننده بی‌فرهنگ چینی که پس از ریختن زباله در خیابان به شکلیجالب توسط یک راننده زن مورد تنبیه قرار گرفت.

این زن جوان پس از آنکه این راننده در پشت چراغ قرمز چهار راه اقدام به ریختنزباله به کف خیابان کرد زباله ریخته شده را به داخل خودروی راننده بی‌فرهنگبازگرداند. ویدئویی که توسط دوربین داش یکی دیگر از رانندگان تهیه شده استچگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئو در حالی که زن جوانبا راننده خودروی مشکی رنگ در پشت چراغ قرمز به علت ریختن زباله در خیابانبصورت لفظی درگیر شده است دیده می‌شود.

در این ویدئو مشاهده می‌شود زن جوان از خودرو پیاده می‌شود و با برداشتن بطریپلاستیکی از کف خیابان این راننده را تعقیب می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد درحالی که راننده خودروی مشکی رنگ در پشت چراغ قرمز بعدی متوقف شده زنجوان خود را به او رسانده و از قسمت سان روف خودروی خود بطری را به داخل خودروی او پرتاب می‌کند.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین با واکنش کاربران همراه بود و بسیاریاز آن‌ها اقدام زن جوان در تعهد او در حفاظت از محیط زیست را مورد ستایش قرار دادند.

 

برچسب ها: زن ، راننده ، رانندگی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: