bazarnews

کد خبر: ۵۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
دیوید بکام برای جذب لیونل مسی و انتقال او به باشگاه تازه تاسیسش اینتر میامی که از فصل دیگر در لیگ MLS آمریکا حضور خواهد داشت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند. به گزارش سان، بکام نماینده خود پل مک‌دونا را به لندن فرستاده تا با خورخه، پدر لیونل مسی که نقش مشاور پسرش را بازی می‌کند، در این باره مذاکره کند.

دیوید بکام برای جذب لیونل مسی و انتقال او به باشگاه تازه تاسیسش اینتر میامی که از فصل دیگر در لیگ MLS آمریکا حضور خواهد داشت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند. به گزارش سان، بکام نماینده خود پل مک‌دونا را به لندن فرستاده تا با خورخه، پدر لیونل مسی که نقش مشاور پسرش را بازی می‌کند، در این باره مذاکره کند.

انتشار این خبر که لیونل مسی در پایان فصل جاری می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد بارسلونا را ترک کند در دنیای فوتبال زلزله‌ای به راه انداخته. البته بارسلونا هیچ تمایلی برای جدایی مسی از این تیم ندارد و اگر هم قرار به چنین اتفاقی باشد ممکن است ستاره آرژانتینی باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به باشگاه تازه تاسیس دیوید بکام ترجیح دهد. اما از سوی دیگر میامی به کشور زادگاه مسی به مراتب نزدیک‌تر از اروپا خواهد بود.

اینتر میامی از ماه مارس پیش رو حضور در لیگ MLS را آغاز خواهد کرد و بکام به شدت در تلاش است تا بهترین بازیکنان ممکن را برای تیمش جذب کند. بکام پیش از این به صراحت گفته بود که آرزویش این است که مسی و کریستیانو رونالدو روزی در تیم او بازی کنند. با اینحال بکام اذعان دارد که هم مسی و هم رونالدو هنوز چند سال دیگر می‌توانند در اوج به فوتبال بازی کردن ادامه بدهند بدون اینکه نیازی به ترک باشگاه‌هایشان داشته باشند.

برچسب ها: بکهام ، مسی ، فوتبال
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: