bazarnews

کد خبر: ۵۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
رئیس کل بانک مرکزی:
عبدالناصرهمتی گفت: برنامه‌های وسیعی برای حوزه آی‌تی و فناوری اطلاعات شبکه بانکی کشور در نظر دارم و در مجموع به این تصمیم رسیده بودم که نفرات تازه‌نفس، با انگیزه و با فکر نو برای پیاده کردن این برنامه‌ها مناسب‌تر هستند.

گروه بورس،بانک وبیمه بازارنیوز: عبدالناصر همتی رئیس کل بانک‌مرکزی درباره تغییر معاون فناوری‌های نوین این بانک گفت: همان‌گونه که در متن حکم آقای محرمیان تاکید کردم،  برنامه‌های وسیعی برای حوزه آی‌تی وفناوری اطلاعات شبکه بانکی کشور در نظر دارم و در مجموع به این تصمیم رسیده بودم که نفرات تازه‌نفس، با انگیزه‌ و با فکر نو برای پیاده کردن این برنامه‌ها مناسب‌تر هستند.

عبدالناصر همتی افزود: پیش از این هم بارها و به مناسبت‌های مختلف بر ضرورت راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی جدید در حوزه بانک‌داری و پرداخت تاکید کرده بودم و امیدوارم بزودی شاهد عملیاتی شدن آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به خدمات معاون سابق فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: آقای حکیمی طی سال‌های اخیر خدمات ارزنده‌ای داشت و از این پس هم به عنوان مشاور کنار ما خواهند بود.

*دلسوزان کشور فرصت را برای پیشرفت فراهم کنند

رئیس کل بانک‌مرکزی همچنین برخی تحلیل‌های منتشر شده درباره این تغییر گفت: این تصمیم، یک تصمیم مدیریتی و پس از بررسی‌های کامل گرفته شده و انتظار از تمام دلسوزان کشور این است که فضا را برای پیشرفت و خدمت‌رسانی بیش از پیش فراهم کنند.

گفتنی است ناصر حکیمی از ابتدای دهه ۸۰ در بانک مرکزی مشغول به کار شده و از سال ۹۶ به عنوان معاون فناوری‌های نوین این بانک مشغول به خدمت بود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: