bazarnews

کد خبر: ۵۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
سرهنگ رضا زارعی در تشریح این خبر گفت : در پی سرقت یک دستگاه وانت تویوتا هایلوکس بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی افزود: با بهره گیری از تمامی توان و امکانات و انجام تعامل با پلیس آگاهی سایر استان ها و تحقیقات فنی و پلیسی، هویت سارقان خودرو که تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران و سنندج بودند، شناسایی شد..

سرهنگ زارعی بیان کرد: هر 2 متهم در عملیات های جداگانه در محور همدان به سنندج دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی استان همدان در تحقیقات و بازجویی های فنی، به سرقت 3دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس از سطح شهر همدان و همچنین چندین دستگاه خودرو دیگر در استان تهران اعتراف کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: سارقان خودرو تویوتا هایلوکس مسروقه از همدان را به فردی در یکی از استان های مرزی فروخته و سپس به کشور پاکستان منتقل کرده بودند.

وی بیان داشت: با بهره گیری از واسطه های مرزی ، خودرو به داخل کشور منتقل و تحویل مالباخته شد و 3 دستگاه خودروی پژو پارس مسروقه از همدان که در ید خریدار اموال مسروقه بود کشف و تحویل مالباختگان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان گفت: سارقان با قرار صادره از سوی مقام قضائی روانه زندان شده و با هماهنگی به عمل آمده برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

برچسب ها: تویوتا ، هایلوکس ، سارق
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: