bazarnews

کد خبر: ۵۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
صبح امروز نخستین کنفرانس بین المللی بهبود تاب آوری بیمارستان ها و مراکز حیاتی در محل مرکز تحقیقات راه،مسکن و شهرسازی برگزار شد.

گروه راه و مسکن بازارنیوز: صبح امروز، نخستین کنفرانس بین المللی بهبود تاب آوری بیمارستان‌ها و مراکز حیاتی با حضور مهمانانی از جمله معاون سفیر ژاپن و هماهنگ کننده سازمان ملل در ایران در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.

در این کنفرانس مهمان ویژه، سخنرانی‌های خود را پیرامون موضوع بهبود ساختمان‌های موجود و ساخت ساختمان‌هایی با تاب آوری بالا ایراد کردند.

در ادامه این کنفرانس، نمایشگاهی با حضور چندین شرکت داخلی در حوزه ساختمان سازی توسط محمد شکرچی زاده، معاون وزیر و رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی  افتتاح شد.
 
به عنوان اولین نمایشگاه خیلی خوب بود
شکرچی زاده در گفتگو با خبرنگار بازارنیوز، درباره کیفیت نمایشگاه گفت:نمایشگاه به عنوان اولین تجربه در این سطح خیلی خوب برگزار شده است. شرکت‌هایی حضور یافته اند که هم در زمینه طراحی و هم در اجرا فعالیت داشته اند. خوشبختانه پروژه‌های متعددی توسط شرکت‌ها در حال طراحی و اجرا هست.

وی افزود: خوشبختانه شور و شوقی خوبی علیرغم وجود مشکلات اقتصادی و مشکلات پرداخت‌ها وجود دارد که این باعث انجام تعداد  زیادی پروژه در سطح کشور شده است. امیدواریم با توجه به موضوعات مورد نظر، یعنی مقاوم سازی و بهسازی، این شرکت‌ها بتوانند در این زمینه‌ها صلاحیت‌های کافی را پیدا کنند تا ما بتوانیم ساختمان‌های موجود را بهبود دهیم.
افتتاح نمایشگاه نخستین کنفرانس بین المللی بهبود تاب آوری بیمارستان ها و مراکز حیاتی
ثبات ارزی،وضعیت صادرات را بهبود می بخشد
شکرچی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت‌های داخلی توان رقابت با شرکت‌های خارجی را دارند، گفت: در حوزه اقلام و مصالح و طراحی‌ها توان خوبی در مشور ایجاد شده است. ظرفیت‌های مهندسی و ساخت و ساز بالا رفته است که این‌ها می‌تواند در یک تعامل با کشور‌های منطقه قرار بگیرد. ما امیدواریم شرایط سیاسی بهبود پیدا کند تا بتوانیم فعالیت بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: اگر ثبات ارزی وجود داشته باشد و قیمت‌ها دائم نوسان نداشته باشد، وضعیت ما در بازار‌هایی مانند بازار عراق که زمینه فعالیت ما فراهم است، بهتر می‌شود. اغلب شرکت‌هایی که دیدیم اظهار کردند که شرایط صادراتی در چند ماه گذشته که تا حدودی ثبات ارزی اتفاق افتاده است، بهتر شده است.
افتتاح نمایشگاه نخستین کنفرانس بین المللی بهبود تاب آوری بیمارستان ها و مراکز حیاتی
 
در پایان گفتنی است،این نمایشگاه در روزهای 7 و 8 مهرماه 1398 در  مرکز تحقیقات راه،مسکن و شهرسازی دایر خواهد بود.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: