bazarnews

کد خبر: ۶۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
در بیست و هفتمین مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران شخصیت‌هایی از جمله علیرضا رحیمی و فریده اولاد قباد نمایندگان مردم تهران در مجلس، شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران، جواد امام مدیر عامل بنیاد باران، حمیدرضا نعیمی پور عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران و سید مصطفی تاج‌زاده حضور داشتند.

محمدرضا ظفرقندی دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکان ایران در این مراسم طی سخنانی علت اولیه تأسیس این انجمن در حدود ۳۰ سال قبل را تاکید و پیگیری راه اسلام و همراهی با مردم، تکریم جمهوریت نظام، خدمت به کشور و مقابله با انحرافاتی که آن زمان وجود داشت، عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت امروز جامعه با بیان اینکه «این روزها کشور حال و روز خوبی ندارد و علائم حیاتی و با ثباتی مشاهده نمی شود و درمان ضروری نیاز است»، اظهار کرد: ریشه این بیماری در  اصرار بر مسیر پر تکرار اشتباه و عدم پذیرش تغییرات اساسی  و نشنیدن فریاد ناصحان، دلسوزان و مظلومان است.

دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکان ایران در بخش دیگری از سخنان خود، رشد فزآینده بی اعتمادی مردم و سیاست خارجی پرتنش را از دلایل کاهش ظرفیت اصلاحات دانست و گفت: عدم توسعه کشور و فقر و بی عدالتی و تبعیض گسترده و عدم امکان اعتراض قانونی، نتیجه ای جز هرج و مرج ندارد.

دبیر کل انجمن اسلامی جامعه پزشکان با بیان اینکه «وجود دوگانه خودی- غیر خودی باعث بروز مشکلاتی در کشور می‌شود»، به بیانیه چند فعال سیاسی درباره اتفاقات آبان ماه امسال اشاره و خاطرنشان کرد: نوشتن یک بیانیه تحمل نمی‌شود و با جنجال و احضار و مواخذه همراه می‌شود.

ظفرقندی در بخش‌های دیگری از سخنرانی خود با انتقاد از تلاش برخی برای تنزل جایگاه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه«دخالت در امر قانون گذاری باعث افول و تهدید شأن مجلس شده است.»، اظهار کرد: شرایط تحریم از یک سو و بحران سازی افراطیون داخلی ما را بر آن می دارد در کنار جریان های اصلاح طلب باشیم تا به آینده فکر کنیم.

بر اساس این گزارش، پس از سخنرانی دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکان ایران، رضا رئیس کرمی عضو شورای مرکزی این تشکل سیاسی پیام رئیس دولت اصلاحات را قرائت کرد. مصطفی تاج‌زاده نیز به عنوان سخنران مدعو در جمع اعضای مجمع عمومی این تشکل سیاسی اصلاح طلب، طی سخنانی به تحلیل مسائل روز پرداخت.

بعد از مراسم افتتاحیه مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، انتخابات شورای مرکزی این تشکل در جلسه‌ای خصوصی برگزار شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: