bazarnews

کد خبر: ۶۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
پیش بینی بازارنیوز تحقق یافت؛
اقدام تلافی جویانه ایران سبب رشد بیت کوین شده است. پیش از این بازارنیوز با پوشش اظهارات یکی از تحلیلگران به نام آمریکائی در خصوص رشد بیت کوین، به این مسئله دامن زده بود. کلم چمبرز تحلیلگر بازار سرمایه در اظهارات خود از رشد قریب الوقوع بیت کوین خبر داده بود.

گروه بازاردیجیتال بازارنیوز: بنظر می رسد اقدام تلافی جویانه ایران که منجر به انهدام یکی از پایگاه های نظامی آمریکا شد، رشدی شدید را نصیب بیت کوین و دیگر رمزارزهای زیرمجموعه کرده است.

 

15 درصد رشد در 8 روز!

قیمت بیت کوین که در سال جدید میلادی 15 درصد رشد را تجربه کرده است، در آخرین معاملات امروز 5 درصد به آن اضافه شد و این اتفاق اندکی پس از انتشار خبر حمله موشکی ایران به نیروهای ایالات متحده آمریکا رخ داد.

پیش از این بازارنیوز با پوشش اظهارات یکی از تحلیلگران به نام آمریکائی در خصوص رشد بیت کوین، به این مسئله دامن زده بود. کلم چمبرز تحلیلگر بازار سرمایه در اظهارات خود از رشد قریب الوقوع بیت کوین خبر داده بود.

 


بیشتر بخوانید: از آینده خاورمیانه بی خبرم، اما به صعود بیت کوین یقین دارم/ هنوز فرصت خرید دارید


 

ورود به کانال 8500 تائی

قیمت بیت کوین که تقریبا با افتی 50 درصدی در سال 2019 مواجه شده بود، در عرض چند دقیقه حدوداً 600 دلار افزایش پیدا کرد و وارد کانال 8500 دلار شد. البته با نزدیک شدن به ساعات پایانی بازار، ممکن است بیت کوین از کانال مذکور خارج شود ولی رشد ادامه دار آن، برای همه کارشناسان و سرمایه گذاران، واضح و قابل پیش بینی است.

هرچند رشد بیت کوین در ماه های اخیر به طور مداوم صورت نگرفته است اما بر اساس نظر کارشناسان، با تداوم نا آرامی ها در منطقه، این رشد می تواند تشدید بیابد و پناهگاهی برای سرمایه گذاران شود.

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: