bazarnews

کد خبر: ۶۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
پرویز فتاح گفت: ساخت قطعه 2 این آزادراه شروع می‌شود و همه توان روی این منطقه متمرکز می‌کنیم.

سیدپرویز فتاح در پاسخ به این پرسش که در نشست خبری اعلام کردید بنیاد مستضعفان پروژه جدیدی را آغاز نمی‌کند اما قرار است قطعه 2 و 3 آزادراه تهران-شمال توسط بنیاد ساخته شود، اظهار کرد: فعلاً در منطقه 3 با دولت توافقی نداریم، آقای نوبخت -رئیس سازمان برنامه‌وبودجه- این را گفته است. بهتر است -در شرایط کنونی- انرژی بنیاد صرف ساخت منطقه 2 آزادراه شود.

رئیس بنیاد مستضعفان در پاسخ به این پرسش که آیا در ساخت منطقه 2 آزادراه تهران-شمال از قرارگاه خاتم استفاده می‌کنید، افزود: فعلاً خیر. خود بنیاد یک توانمندی در شرکت‌ها دارد ضمن این‌که در ساخت منطقه یک از توان تمام پیمانکاران توانمند کشور استفاده کردیم. تجهیزات و تجربه کافی را در این زمینه‌داریم و فعلاً نیازی احساس نکرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم با همین‌ها کار را ادامه دهیم.
 محمدباقر نوبخت سه‌شنبه هفته گذشته در حاشیه بازدید از آزادراه تهران-شمال با اعلام افتتاح قطعه این پروژه در دهه فجر امسال در جمع خبرنگاران گفته بود:‌ بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قسمتی از قطعه 4 آزادراه به قطعه 3 در برنامه قرار دارد و دستور تخصیص 85 میلیارد تومان را برای آن صادر کردم.

فصل اقصاد/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: