bazarnews

کد خبر: ۶۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
بانک مرکزی از آغاز قطع تدریجی رمز دوم ایستا از امروز خبر داد و اسامی بانک‌هایی را که در روز‌های آینده رمز دوم ایستای آن‌ها برای تراکنش‌های روزانه بالای ۱۰۰ هزار تومان قطع می‌شود، اعلام کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی این بانک آمده است: پیرو اطلاع‌رسانی انجام شده درباره قطع رمز دوم ایستا (رمز دوم فعلی کارت بانکی) در هفته دوم دی‌ماه، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند، این سرویس از روز هشتم بهمن‌ در بانک‌ها و موسسات اعتباری به طور تدریجی ظرف چند روز قطع می‌شود و تنها «رمز دوم پویا» قابل استفاده است. با این حال، انجام خریدهای اینترنتی بدون حضور کارت تا سقف مجموع یک میلیون ریال برای هر کارت در هر ۲۴ ساعت با رمز دوم ایستا قابل انجام است.

بانک مرکزی در این اطلاعیه، اسامی بانک هایی  راکه در روزهای آینده رمز دوم ایستای آن ها قطع می شود، به این ترتیب اعلام کرده است: رمز دوم ایستای کارت‌های بانکی بانک‌های صادرات و پاسارگاد در روز هشتم و‌ بانک‌های قرض‌الحسنه رسالت و ایران-ونزوئلا در روز دهم و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در روز 12 بهمن غیر فعال می‌شود. قطع سرویس رمز دوم ایستا در دیگر بانک‌ها نیز متعاقبا اعلام خواهد شد. بانک مرکزی توصیه کرده است که مشتریان بانکی ظرف چند روز آینده برای فعال‌سازی «رمز دوم پویا» اقدام کنند.

 

ایران جیب /

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: