bazarnews

کد خبر: ۶۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
 نکسن تایر (Nexen Tire) که از پرآوازه‌ترین شرکت‌های تایرسازی کره‌جنوبی به‌شمار می‌رود و برای کسب سهم از بازار در کنار رقبای بزرگی همچون کومهو و هانکوک قرار می‌گیرد، قصد دارد نام خود را به‌عنوان نخستین حامی ورزش‌های الکترونیک در دنیا ثبت کند.

این شرکت که سابقه 78ساله فعالیت در کره‌جنوبی دارد و درآمد کلی آن حدود یک‌و‌نیم‌میلیارد دلار است، درسال 2020 سود خالصی برابر با 200 میلیون دلار ثبت می‌کند. در‌حال‌حاضر مجموع دارایی‌های این شرکت به دو‌و‌نیم‌میلیارد‌دلار می‌رسد و بیش‌از 4هزار کارمند مستقیم در سراسر دنیا دارد.
قرار است لوگوی نکسن‌تایر در کنار شبکه ارتباطی اتصالات (Etisalat) روی بازوی بازیکنان این تیم در حین برگزاری فصل 2020 از مسابقـــات جهانی FIFA 20 جای بگیرد.
شائون اسپرینگت (Shaun Springette) معروف به Shellzz و رایان پسووآ (Ryan Pessoa) دو عضو تیم فوتبال مجازی منچسترسیتی هستند و قرار است با لباس جدید خود برای اولین‌بار در مسابقات جام جهانی کلوب الکترونیک شهر میلان (eClub World Cup) از هفتم تا نهم فوریه (18 تا 20 بهمن‌ماه) حاضر شوند.
تیم ورزش‌های الکترونیک منچسترسیتی از قدیمی‌ترین کلوب‌های فیفا به حساب می‌آید که حتی مسابقات اختصاصی را در ورزشگاه اتحاد برگزار می‌کند. به غیر از نکسن و اتصالات، حامیان بزرگی همچون نیسان‌موتور ژاپن، پوما، سیسکو و خطوط هوایی اتحاد را در کنار خود می‌بیند.
حمایت نکسن‌تایر از این تیم بیشتر به خاطر نفوذ بیشتر در بازار تایر و لاستیک بریتانیاست زیرا رقابت شدیدی در این کشور بین لاستیک‌سازان آسیایی وجود دارد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: