bazarnews

کد خبر: ۶۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
جمعی از دانشجویان و معلمان استان فارس:
جمعی از دانشجویان و معلمان استان فارس در بیانیه‌ای از مدیران استانی ازسیاسی کاری وسیاسی بازی‌های خود خارج کنند و اجازه بدهند رویکرد تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش بدون سم پاشی‌های سیاسی در جهت تعلیم و تربیت آینده سازان میهن اسلامی گام بردارند.
متن بیانیه به شرح زیر است:
در سطح استان و حتی کشور و بنا به اذعان کارشناسان، مدیران و مسئولان حوزه تعلیم و تربیت به این نکته اذعان دارند که نبود ثبات مدیریتی حتی در سطح وزارتخانه عریض و طویل آموزش و پرورش که شاهد آن هستیم و تنها در این دولت نبوده است، سبب آن شده که این وزارتخانه نتواند در ماموریت‌های محوله که تاثیر جدی بر آینده ایران اسلامی دارد کارنامه خوبی را بجا بگذارد.

این عدم ثبات در مدیریت آموزش و پرورش بدلیل آن است که در این نهاد تاثیرگذار شاهد سیاسی کاری هستیم، البته اشتباه برداشت نشود، باید سیاست درآموزش و پرورش باشد تا بتواند باعث رشد سطح درک و فهم سیاسی دانش آموز و پرسنل آموزش و پرورش شود، اما آنچه را که ما شاهد آن هستیم سیاسی کاری در آموزش و پرورش است، در واقع ما بجای آنکه سیاست آموزش و پرورش داشته باشیم، آموزش و پرورش سیاسی داریم. آموزش و پرورش در استان فارس نیز از این قاعده مستثنی نیست بلکه بشدت نیز درگیر سیاسی کاری‌های حزبی و جناحی است که باعث شده است آموزش و پرورش در استان فارس تبدیل شود به حیاط خلوت مدیران استان برای کار‌های سیاسی شان.

حال ما دلسوزان و دلواپسان تعلیم و تربیت در استان فارس از مدیران استانی استدعا داریم آموزش وپرورش را که نهادحاکمیتی است از سیاسی کاری و سیاسی بازی‌های خود خارج کنند و اجازه بدهند رویکرد تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش استان فارس بدون سم پاشی‌های سیاسی در جهت تعلیم و تربیت آینده سازان میهن اسلامی گام بردارند.
دانشجو/
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: