bazarnews

کد خبر: ۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
در پی انتشار خبر تعطیلی پست TNT در ایران در پی خرید سهام این شرکت هلندی توسط یک شرکت آمریکایی، نماینده این شرکت در ایران اعلام کرد: فعالیت این شرکت پستی همچنان ادامه دارد.
بازار نیوز - نماینده پست TNT در ایران اعلام کرد: فروردین 95 برخی خبرگزاری‌ها اخباری منتشر کردند مبنی بر اینکه فعالیت پستTNT در ایران تعطیل شده و در پی یک فرآیند تغییر و تحول در شرکت پستی تهران ناوگان ترابر ایران یا (TNT)، این مجموعه به فعالیت خود خاتمه داده و باجه‌های پستی آن در سراسر کشور تعطیل شده است.

آرش دانش مدیرعامل شرکت تهران ناوگان ترابر با تکذیب خبر تعطیلی این مجموعه گفت: این شرکت همچنان در دفتر سابق واقع در تهران مشغول به فعالیت است و هیچ شعبه و هیچ دفتری تحت نام یا مشخصات دیگر ندارد و فعالیت خود را در قالب پست بین‌المللی تهران ناوگان ترابر ادامه خواهد داد و به زودی با عقد قرارداد‌های جدید با شرکت‌های پستی بین‌المللی خدمات بیشتری در زمینه حمل و نقل جهانی و خدمات پستی بین‌المللی ارائه می کند.

وی با اشاره به همراهی پست جمهوری اسلامی ایران و مراجع ذیربط گفت: این مجموعه نه تنها شعب و باجه‌هایش تعطیل نشده، بلکه بر تعداد آنها افزوده شده و در پی قراردادهای جدید بین‌المللی، خدمات این پست ایرانی در جهان سریع تر و ارزان تر شده و با وجود گذشت مدتی از انتشار این خبر، شعب این شرکت پستی در تمامی کشور فعال است.
فارس
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: